Jori Bjørgsdatter
12.9 km fra Hotel 1904
Gratis parkering
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Utmerket hotell sentralt beliggende med hyggelig betjening som også håndterer smittevernreglene forbilledlig. En ekstra applaus for frokostteamet som serverer fra en buffet bak pleksiglass. Men for å få full score mangler et par detaljer: Hvorfor i all verden er det ikke noe sted å henge fra seg yttertøy på rommene? Og tv-systemet er håpløst tungvint og ustabilt. Fjernkontrollene fungerer ikke f eks til å justere lydvolum.

2  Takk, magnen2018
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med veldig god beliggenhet. En flott atmosfære, fine rom, hyggelig personale og en super frokost. Kanskje et litt lite bad på vårt rom, men størrelsen på rommet var til gjengjeld mer enn god nok

1  Takk, abj1978
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi tar av oss hatten for dette fantastiske hotellet. Full score på service, komfort og design! Og helt greit priset. Frokosten er av høy kvalitet med gode covid-19 tiltak, der maten serves til deg. Dette genererte litt køvirksomhet, men ikke av plagsom grad. Selv ikke med lang kø. Etter å ha besøkt flere andre hotell i sommer hvor frokostbuffeten virkelig var en corona-suppe, så gav dette et trygt inntrykk. Hotellet må bare oppleves! Vi skal aldri bo noen andre steder når vi er i Ålesund! Takk for oss. Hilsen meget godt fornøyde nordlendinger 😊

2  Takk, AndreasJL
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstår som hyggelig og trivelig. Innsjekking gikk greit, men...

-såpe i dusjen både dispeneren for shampoo og såpe var begge tomme, noe som vitner om dårlig sjekk ved vask.

-ustabilt og ukevn wifi, en speedsjekk avdekket ned mot 0,3 mbps til 3 mbps noe som er svørt lavt.

-lange frokostkøer grunnet enkeltservering. Etter å ha fått en runde med mat, må man på nytt bakerst i køen. Jeg mistenker at hotellet tjener bra under dekket av at dette er et coronatiltak. Myndighetene har for lenge siden åpnet for buffet, men noen hoteller henger etter. Prisen er fortsatt dyr og en får i praksis mindre mat. Man kan fort mistenke at dette er besparende for hotellet. For gjester er det irriterende.
Hvis en først skal praktisere korona tiltak må de være gjennomførte. Gjester valda rundt forbi oppsatte hindringer, trådte over fastsatte begrensningslinjern tapet med markering på gulvet osv.
Det er viktig å understreke at de som jobbet her gjorde en kjempejobb. Så kritkken rettes mer mot system og ledelse. Vi lytter alle etter råd rundt korona, noen velger å fortsatt holde ved gamle råd, mon tro av økonomiske grunner?

Takk, Joachim K
Anmeldt 5. august 2020

Veldig hyggelig hotell med rene og delikate rom. Herlig frokost, servert av strålende blide ansatte. Veldig hyggelig opphold som vi gjerne anbefaler andre. Ikke tvil om hvor vi skal bo ved neste Ålesund besøk.

Takk, Gnistrende-sommer