kr 2 275
Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 2 395
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
kr 2 395
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
A M. N.
Bergen, Norge
Anmeldelse av Hotel 1904
4,0 av 5 boblerAnmeldt 23. sep. 2020
Romtips: Vi hadde rom i øverste etasje mot gaten, var vinduet igjen var det stille.
5,0 av 5 boblerVerdi
Gratis parkering
Se flere hoteller i Ålesund
1924 av 103 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2020

Vi hadde et herlig opphold på et flott hotell. Tok Corona på alvor. Særlig ved frokosten, og hvilken frokost ! Helt nydelig. Flott stil på hotellet og veldig sentralt. Det beste hotell oppholdet på vår ferietur. Fikk også gode tips om restaurant Bro, nydelig mat. Dessuten om vår kjøretur videre fra Trollstigen, Stranda, Nordangsdalen til Union Øye hotell. Kommer gjerne tilbake til hotell 1904

Takk, Roar2812
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Her var det ordnede forhold, etter sjokket fra turen til Bergen, ble vi gladelig overrasket over forholdene i Ålesund, med hotellet. Her ble det vist hensyn med avstand. Hotellet hadde i tillegg veldig god frokost, og trygg servering. Og generelt sett er det et flott hotell. Vi kommer gjerne igjen. Rommet var helt ok. Det eneste negative var at klimaanlegget hoppet opp til 24 grader på natten.

2  Takk, JoriH5
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Utmerket hotell sentralt beliggende med hyggelig betjening som også håndterer smittevernreglene forbilledlig. En ekstra applaus for frokostteamet som serverer fra en buffet bak pleksiglass. Men for å få full score mangler et par detaljer: Hvorfor i all verden er det ikke noe sted å henge fra seg yttertøy på rommene? Og tv-systemet er håpløst tungvint og ustabilt. Fjernkontrollene fungerer ikke f eks til å justere lydvolum.

2  Takk, magnen2018
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med veldig god beliggenhet. En flott atmosfære, fine rom, hyggelig personale og en super frokost. Kanskje et litt lite bad på vårt rom, men størrelsen på rommet var til gjengjeld mer enn god nok

1  Takk, abj1978
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi tar av oss hatten for dette fantastiske hotellet. Full score på service, komfort og design! Og helt greit priset. Frokosten er av høy kvalitet med gode covid-19 tiltak, der maten serves til deg. Dette genererte litt køvirksomhet, men ikke av plagsom grad. Selv ikke med lang kø. Etter å ha besøkt flere andre hotell i sommer hvor frokostbuffeten virkelig var en corona-suppe, så gav dette et trygt inntrykk. Hotellet må bare oppleves! Vi skal aldri bo noen andre steder når vi er i Ålesund! Takk for oss. Hilsen meget godt fornøyde nordlendinger 😊

2  Takk, AndreasJL