Booking.comUSD 191
eDreamsUSD 191
FindHotelUSD 191
Trip.comUSD 227
Anmeldt 23. september 2020

Et moderne hotel som er Ålesunds eldste, ble reist i 1904.
I koronatiden var alt lagt til rette for et hyggelig opphold. Fine fellesområder.
Rom og bad fint og rent. Nydelig frokost.
Espressobar med lunsjservering.

Kan gå tørrskodd fra parkering og inn til hotellet.

Romtips: Vi hadde rom i øverste etasje mot gaten, var vinduet igjen var det stille.
Takk, FIOLER
Anmeldt 23. august 2020

Vi hadde et herlig opphold på et flott hotell. Tok Corona på alvor. Særlig ved frokosten, og hvilken frokost ! Helt nydelig. Flott stil på hotellet og veldig sentralt. Det beste hotell oppholdet på vår ferietur. Fikk også gode tips om restaurant Bro, nydelig mat. Dessuten om vår kjøretur videre fra Trollstigen, Stranda, Nordangsdalen til Union Øye hotell. Kommer gjerne tilbake til hotell 1904

Takk, Roar2812
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Her var det ordnede forhold, etter sjokket fra turen til Bergen, ble vi gladelig overrasket over forholdene i Ålesund, med hotellet. Her ble det vist hensyn med avstand. Hotellet hadde i tillegg veldig god frokost, og trygg servering. Og generelt sett er det et flott hotell. Vi kommer gjerne igjen. Rommet var helt ok. Det eneste negative var at klimaanlegget hoppet opp til 24 grader på natten.

2  Takk, JoriH5
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Utmerket hotell sentralt beliggende med hyggelig betjening som også håndterer smittevernreglene forbilledlig. En ekstra applaus for frokostteamet som serverer fra en buffet bak pleksiglass. Men for å få full score mangler et par detaljer: Hvorfor i all verden er det ikke noe sted å henge fra seg yttertøy på rommene? Og tv-systemet er håpløst tungvint og ustabilt. Fjernkontrollene fungerer ikke f eks til å justere lydvolum.

2  Takk, magnen2018
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med veldig god beliggenhet. En flott atmosfære, fine rom, hyggelig personale og en super frokost. Kanskje et litt lite bad på vårt rom, men størrelsen på rommet var til gjengjeld mer enn god nok

1  Takk, abj1978