Expedia.comUSD 171
FindHotel
Orbitz.comUSD 171
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass. Vært her noen ganger tidligere når vi har besøkt Ålesund. Dette besøket resulterer ikke i flere besøk.
Uoppmerksom betjening, uoversiktlig og treg servering. At dette var en lørdag formiddag kan forklare noe.

Barnemeny var ett valg: coctailpølser, pasta og ketchup.
Menyen var ellers fristende. Vi spiste suppe, kyllinglår/bryst og klippfisk. Smakene var varierende, og porsjonene var ekstremt små. Sett dette opp mot en prisnivå på over 200kr så holder ikke dette mål.
Porsjonene er mindre enn man ville serverte et lite barn, og langt mindre enn barneposjonen de selv serverer.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, barelitt
Anmeldt 23. september 2020

Et moderne hotel som er Ålesunds eldste, ble reist i 1904.
I koronatiden var alt lagt til rette for et hyggelig opphold. Fine fellesområder.
Rom og bad fint og rent. Nydelig frokost.
Espressobar med lunsjservering.

Kan gå tørrskodd fra parkering og inn til hotellet.

Romtips: Vi hadde rom i øverste etasje mot gaten, var vinduet igjen var det stille.
Takk, FIOLER
Anmeldt 23. august 2020

Vi hadde et herlig opphold på et flott hotell. Tok Corona på alvor. Særlig ved frokosten, og hvilken frokost ! Helt nydelig. Flott stil på hotellet og veldig sentralt. Det beste hotell oppholdet på vår ferietur. Fikk også gode tips om restaurant Bro, nydelig mat. Dessuten om vår kjøretur videre fra Trollstigen, Stranda, Nordangsdalen til Union Øye hotell. Kommer gjerne tilbake til hotell 1904

Takk, Roar2812
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Her var det ordnede forhold, etter sjokket fra turen til Bergen, ble vi gladelig overrasket over forholdene i Ålesund, med hotellet. Her ble det vist hensyn med avstand. Hotellet hadde i tillegg veldig god frokost, og trygg servering. Og generelt sett er det et flott hotell. Vi kommer gjerne igjen. Rommet var helt ok. Det eneste negative var at klimaanlegget hoppet opp til 24 grader på natten.

2  Takk, JoriH5
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Utmerket hotell sentralt beliggende med hyggelig betjening som også håndterer smittevernreglene forbilledlig. En ekstra applaus for frokostteamet som serverer fra en buffet bak pleksiglass. Men for å få full score mangler et par detaljer: Hvorfor i all verden er det ikke noe sted å henge fra seg yttertøy på rommene? Og tv-systemet er håpløst tungvint og ustabilt. Fjernkontrollene fungerer ikke f eks til å justere lydvolum.

2  Takk, magnen2018