Expedia.comUSD 267
FindHotelUSD 267
Agoda.comUSD 273
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

EN gedigen skuffelse siden bilder av standard rom ikke stemmer med realiteten fordi hotellet har noen rom som er av eldre dato når hotellet nærmer seg fullbooket. Et slikt rom var det vi fikk. God dusj og seng, men trist og gammeldags(226). Fremtidige gjester anbefales å oppgradere rom for å forsikre seg om rom i henhold til den standard som presenteres av hotellet. Betydelig oppgraderte fellesarealer og god frokost forhindrer lavere score.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, annebK1324GE
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi har tilbrakt helgen i Ålesund, hvor vi etter å ha prøvd flere hotell tidligere, denne gangen ville teste ut Hotel 1904.

Hotellet ligger sentralt i byen, med både gateparkering og parkeringshus i nærheten. Selv om det ligger plassert i et eldre kvartal, er hotellets stil absolutt preget av kvalitet og ambisiøs stil. Spennende design på både møbler og belysning i fellesareal.

På vei til rommet merker man at man bor i et eldre bygg, men rommet er innbydende og lyst med nordisk stil. Kjempegode Jensen-senger, høyt under taket og god størrelse. Lite kjøleskap/minibar er supert, men vi skulle gjerne også hatt en kaffemaskin på rommet (noen av standardrommene har dette). Det eneste minuset var et lite og trangt bad, og en del lyd utenfra nattestid da vi hadde rom mot gaten, så et sett sov-i-ro var godt å ha i veska.

Frokostsalen var også innbydende, og både mat og service var god. Servering fra betjent disk hvor man velger det man vil ha, og utvalget på både varmretter og annet var god. God kvalitet på det som ble servert. Vi etterspurte majones, men det hadde de ikke. Hørte flere som spurte, så kanskje en smal sak å ha noen småtuber liggende. Frokostsalen fungerer også som kafé på dag- og kveldstid, og de kan tilby både mat og kaker og ulike kalde og varme drikker. Vi spiste lunsj den ene dagen og fikk en nydelig salat. Kakene så også kjempedeilige ut. Prikken over i’en for vår del var det flotte uteområdet hvor man både kan innta frokost og benytte utover dagen. Lekkert og praktisk på samme tid, og så deilig å ha tilgang til dette på sommeren.

En annen faktor var personale. Alle vi møtte var superhyggelige, både de i resepsjonen, de som vasket rom og personalet i frokostsal og kafé.

2  Takk, LineH79
Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Om sted og betjening var utrivelig, ville denne kaken vært nok til å gjøre meg til stamgjest likevel. Nå var både sted og betjening svært hyggelig og da er det ingen grunn til å lete videre. Jeg har funnet mitt Shangri La i Ålesund.

2  Takk, royw446
Anmeldt 14. desember 2020 via mobile enheter

Meget godt hotell med de beste kvaliteter som frister til gjentagelse. Noe nærmere boutique hotel i Ålesund kommer man ikke. Deilige rom, super hyggelig betjening og en god frukost til sist satte prikken over i-en.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, arnsteinu
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass. Vært her noen ganger tidligere når vi har besøkt Ålesund. Dette besøket resulterer ikke i flere besøk.
Uoppmerksom betjening, uoversiktlig og treg servering. At dette var en lørdag formiddag kan forklare noe.

Barnemeny var ett valg: coctailpølser, pasta og ketchup.
Menyen var ellers fristende. Vi spiste suppe, kyllinglår/bryst og klippfisk. Smakene var varierende, og porsjonene var ekstremt små. Sett dette opp mot en prisnivå på over 200kr så holder ikke dette mål.
Porsjonene er mindre enn man ville serverte et lite barn, og langt mindre enn barneposjonen de selv serverer.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, barelitt