Expedia.comUSD 271
eDreamsUSD 271
Orbitz.comUSD 271
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet i Ålesund. Hyggelig og personlig atmosfære med stor vekt på flott design og interiør. Hyggelig betjening. Veldig god frokost servert effektivt og covidmessig godt håndtert. Standard rom med gode senger. Bra renhold.

Takk, StBjorn
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hotell 1904 har en svært god plassering sentralt i Ålesund. Nærhet til #aksla og ikke minst til både shopping og parkering. Det beste er allikevel et serviceinnstilt personale og lekre rom og omgivelser.

Frokosten serveres i hotellets restaurant og holdt en meget høy kvalitet. Det føltes også trygt at serveringen var direkte fra personalet i disse covid-tider. Garantert en dyrere løsning for hotellet, men jeg er sikker på at det svarer seg.

Skal vi tilbake til Ålesund vil dette hotellet være vår klare preferanse. Godt levert 1904.

Romtips: Parkering i gaten er gratis i tidsrommet kl 16-08
Takk, finansbonden
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

EN gedigen skuffelse siden bilder av standard rom ikke stemmer med realiteten fordi hotellet har noen rom som er av eldre dato når hotellet nærmer seg fullbooket. Et slikt rom var det vi fikk. God dusj og seng, men trist og gammeldags(226). Fremtidige gjester anbefales å oppgradere rom for å forsikre seg om rom i henhold til den standard som presenteres av hotellet. Betydelig oppgraderte fellesarealer og god frokost forhindrer lavere score.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, annebK1324GE
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi har tilbrakt helgen i Ålesund, hvor vi etter å ha prøvd flere hotell tidligere, denne gangen ville teste ut Hotel 1904.

Hotellet ligger sentralt i byen, med både gateparkering og parkeringshus i nærheten. Selv om det ligger plassert i et eldre kvartal, er hotellets stil absolutt preget av kvalitet og ambisiøs stil. Spennende design på både møbler og belysning i fellesareal.

På vei til rommet merker man at man bor i et eldre bygg, men rommet er innbydende og lyst med nordisk stil. Kjempegode Jensen-senger, høyt under taket og god størrelse. Lite kjøleskap/minibar er supert, men vi skulle gjerne også hatt en kaffemaskin på rommet (noen av standardrommene har dette). Det eneste minuset var et lite og trangt bad, og en del lyd utenfra nattestid da vi hadde rom mot gaten, så et sett sov-i-ro var godt å ha i veska.

Frokostsalen var også innbydende, og både mat og service var god. Servering fra betjent disk hvor man velger det man vil ha, og utvalget på både varmretter og annet var god. God kvalitet på det som ble servert. Vi etterspurte majones, men det hadde de ikke. Hørte flere som spurte, så kanskje en smal sak å ha noen småtuber liggende. Frokostsalen fungerer også som kafé på dag- og kveldstid, og de kan tilby både mat og kaker og ulike kalde og varme drikker. Vi spiste lunsj den ene dagen og fikk en nydelig salat. Kakene så også kjempedeilige ut. Prikken over i’en for vår del var det flotte uteområdet hvor man både kan innta frokost og benytte utover dagen. Lekkert og praktisk på samme tid, og så deilig å ha tilgang til dette på sommeren.

En annen faktor var personale. Alle vi møtte var superhyggelige, både de i resepsjonen, de som vasket rom og personalet i frokostsal og kafé.

2  Takk, LineH79
Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Om sted og betjening var utrivelig, ville denne kaken vært nok til å gjøre meg til stamgjest likevel. Nå var både sted og betjening svært hyggelig og da er det ingen grunn til å lete videre. Jeg har funnet mitt Shangri La i Ålesund.

2  Takk, royw446