Expedia.comUSD 201
Priceline
ZenHotels.comUSD 207
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott hotell med varm og fin atmosfære, på bryggekanten i hjertet av Ålesund. Nydelige rom, som såg helt nyoppusset ut, med flotte detaljer og svært gjennomført stil. Sjøutsikt, med vindu helt i vannkanten. Her har noen tenkt på det lille ekstra!!!! To flasker vann gratis på rommet, deilig Pukka te, kaffi, flotte glass, te/kaffi krus og vannkoker. Baderom med alt du måtte trenge, deilige håndklær, føner, flere godt-luktende toalett artikler, en aldeles deilig dusj, der alt vannet rant nedi sluket og ikkje utover gulvet (som på mange andre hoteller).
Resepsjonsområdet er trivelig med mange deilige sitteplasser, stor og spesiell peis som brenner fint og skaper stemming, stearinlys, flotte tekstiler og puter - så du har lyst å sette deg og bare være til. Gratis kaffi/te, gratis kveldsmat for gjester, aviser og hyggelig betjening. Dette var rett og slett en opplevelse. Hit skal vi igjen, det er garantert.

Takk, Mokiiina
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Kjære MonicaParr!

Tusen takk for en koselig tilbakemelding på ditt opphold, dette varmer våre hjerter. Nesten som om vi skulle skrevet tilbakemeldingen selv, tusen tusen takk Monica <2 Kjempekoselig å få høre dette <3 Sender deg en stor klem :)

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er et par som var her ei helg. Skikkelig trivelig hotel, fint rom, flott resepsjonsområde med mange koselige sitteplasser og trivelig betjening. Grei frokost, ryddig og rent rundt omkring. Vil anbefale dette gamle og nyoppussede hotellet med super atmosfære!

Takk, 151sisselb
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære Sissel B

Tusen tusen takk for veldig koselig tilbakemelding. Så kjekt å høre at dere vil anbefale hotellet, det varmer. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning. Stor klem!

Anmeldt 16. oktober 2018

Vi var på en overnatting for første gang i Ålesund. Bra service, stort, fint rom og utsøkt beliggenhet. frokosten var også upåklagelig. Hvis vi skal sette fingeren på noe så måtte det være mulighet for el-billading.
Vi kommer tilbake!

Takk, Kristian G

Kjære Kristian G!

Tusen takk for din kjempefine tilbakemelding fra da dere bodde på Hotel Brosundet, dette setter vi veldig stor pris på. Hotellet benytter offentlige parkeringshus, og der finnes det heldigvis lading til el bil. Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning, hjertelig velkommen skal dere være.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell med sjarmerende rom, hyggelig betjening og god frokost. Enorm peis og hyggelige sittegrupper ved resepsjonen. Frokostsslen er svært delikat og innbydende. Parkeringshus i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, vvel
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Kjære vvel!

Tusen takk for din koselige tilbakemelding-dette setter vi virkelig stor pris på! Håper å få se dere igjen på Hotel Brosundet-hjertelig velkommen skal dere være!

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Takk for at dere var med på å bidra til at helgen vår i Ålesund ble uforglemmelig.

Været var ikke noe å skryte av, men det gjorde absolutt ingenting når man bor på et hotell der alle er langt over forventning (+ litt til) "service-minded". Jeg vet neimen ikke om andre hotell som på øyeblikket endrer sin drinke-meny i lobby-baren bare fordi en gjest ikke drikker noe annet enn en spesiell drikk!  Tusen takk!
 Dette toppes av et hotell med en utrolig god atmosfære; faktisk så god at vi alle gledet oss hver dag til å komme tilbake til hotellet for å sitte i fellesområdene som f.eks foran den unike peisen.
Frokosten var fantastisk god – hver dag – og jeg kan heller ikke glemme kveldsmaten som vi fikk servert kvelden vi sjekket inn på hotellet. Kjempegod!
 Tusen takk alle sammen!

Takk, ellenmargretheh

Kjære Ellen Margrethe H!

Tusen tusen takk for kjempefin tilbakemelding-så utrolig hyggelig skrevet!!! Så kjekt å ha dere som gjester her hos oss, vi setter umåtelig pris på om dere ønsker å komme tilbake en annen gang. Veldig kjekt med så hyggelige gjester, det må vi ikke glemme. Gjestene våre er det viktigste vi har <3 Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!