Anmeldt 31. mai 2019

rosundet er et ekte "Home away from Home". Personlig service, flott atmosfære og perfekt beliggenhet. Du blir ønsket velkommen med et smil, kjenner på den gode atmosfæren i respesjonsområdet, kan slappe av i Lounge området mellom byggene og koselige rom.

Dato for oppholdet: mai 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Tour33852895257
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Tour33852895257

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, dette varmer våre stolte Brosundet hjerter <3

Håper å få ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss!

Sender en stor klem fra alle i resepsjonen, ha en fantastisk SOMMER!

Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Luksuriøst men koselig. Stilig design på både rom og fellesareal. God frokost. Sentralt ved sjøen. Vi bodde i en loftsuite som var både romslig og flott innredet. Skal du til Ålesund så kan vi sterkt anbefale dette stedet.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Karl Erik S

Kjære 540karleriks

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, dette varmer våre stolte Brosundet hjerter.
Alltid kjekt å få anbefalninger-tusen takk!

Håper å få se dere igjen, hjertelig velkommen!

Klem fra alle sammen i resepsjonen

Anmeldt 12. april 2019 via mobile enheter

Bodde her i 3 dager veldig god service i resepsjonen fine rom og mye god mat et ønske er lite kjøleskap på rommene , og varier gjerne maten som er til frokost litt samme mat hver dag.Hotellet kan absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Simen123

Kjære Simen123

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Kjekt å høre at du kan anbefale hotellet vårt videre. Kjøleskap finnes på rommene i det grønne bygget av hotellet, bare å gi oss et vink ved bestilling. Håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.

Klem fra alle sammen i resepsjonen.

Anmeldt 29. mars 2019

I forbindelse med jobb så bor jeg mye på hotell i Ålesund. 2-3 dager hver uke og da blir hotellopplevelsen svært viktig. På Brosundet føler man seg hjemme, en lun atmosfære som forsterkes av en vanvittig svær peis i resepsjonsområdet. Jeg har bodd på svært mange av rommene der, og alle som en er lune og trivelige rom. Alle som jobber der er smilende og blide hele tiden, og ingenting er et problem for noen av dem. Frokosten er absolutt av de bedre jeg har opplevd. Jeg savnet bare en ting, og det var skummet melk. Jeg spurte om dette var mulig å skaffe og dagen etter var favorittmelken min på plass...og har vært det siden :-)

Dato for oppholdet: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Mortenfredheim
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Kjære Morten!

Så kjekt at du legger ut skryt her også, du er jo som sagt en av våre favorittgjester. Setter veldig stor pris på at du bor hos oss så ofte som du gjør, du er en flott ambassadør.

Gleder oss til å se deg igjen, hjertelig velkommen!

Klem fra alle sammen på hotellet <3

Anmeldt 18. mars 2019

Hvilepuls umiddelbart etter ankomst, ble møtt av hyggelig personale og en harmonisk og behagelig atmosfære. Rene og flotte rom. Restaurant Maki er i tillegg absolutt å anbefale, med god oppfølging samt fortreffelig mat og vin.

Romtips: Be om utsikt mot Brosundet!
Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Mbreis
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2019

Kjære Mbreis!

Tusen takk for en herlig tilbakemelding, dette gjør oss både varm om hjertet og rørt :)

Håper å se deg igjen her på hotellet, da skal du få en god klem.

Ønsker deg en strålende dag <3