Booking.comUSD 197
TripadvisorUSD 186
FindHotel
HurbUSD 235
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et herlig sted å bo. Flotte fasiliteter og trivelige fellesarealer. Veldig profesjonelle og diplomatiske resepsjonister som yter topp service og er løsningsorienterte gjennom hele oppholdet. Vi ble glade for den ekstra oppmerksomheten vi fikk med et stort, fint rom og en hyggelig hilsen til tross for at jeg var noe gretten ved ankomst. Badekar på rommet hjelper alltid på humøret ;-)

1  Takk, losalex2233
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære losalex2233

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, dette betyr mye for oss.
Så utrolig hyggelig å høre at dere ble fornøyde med stort flott rom.

Vi har stor forståelse for gjester som kanskje har reist langt og er slitne ved ankomst, kanskje vi hade kø i resepsjonen også?! Det går helt greit, vi skjønner dette.

Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen skal dere være.

Sender en god klem fra alle sammen på Hotel Brosundet!

Anmeldt 26. juni 2020

Opplyste 2 ganger at vi ønsket 2 enkeltsanger fremfor sovesofa. Dette var et alternativ som hotellet la frem selv når jeg snakket med dem på telefon. Men like vel klarte de ikke å levere to enkelt senger. Men de løste saken på under 5 minutter.
Frokosten løste de bra, men tanke Corona tiltakene. Skulle gjerne hatt en minibar og Smart-TV.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, LA8PV93

Hei LA8PV93

Tusen takk for din tilbakemelding. Her har det dessverre skjedd en glipp, slik at dere fikk oppreiidd sovesofa til to personer istedenfor to ekstrasenger. Heldigvis gikk det greit å få opp en ekstraseng til før sengetid :) Så flott at dere likte frokosten, det er jo en utfordring i disse dager. Vi har notert ditt ønske.

Håper å se deg og kompisene igjen, tusen takk for besøket :)

Anmeldt 6. juni 2020

Ble møtt av en hyggelig hotelldirektør som ordnet nøkler i en fei. Vi hadde betalt for ekstra størrelse på rommet og ble ikke skuffet. Rommet i underetasjen hadde fin utsikt mot sundet, var utstyrt med en pult med tilhørende stol og rommet hadde også en ekstra komfortabel lenestol. God seng og romslig bad. Frokosten ble i disse corona-tider ordnet med en tallerken pålegg og drikke som ble servert ved bordene. Frukt og yoghurt kunne hentes fra kjøledisk. Ekstra pluss for hyggelig og servicevennlig personale. Hotellet ligger midt i sentrum med kort vei til gode resturantrer og puber.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hip_Pie_57
Meretheaarseth, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2020

Kjære Hip_Pie_57

Tusen hjertelig takk for kjempehyggelig tilbakemelding, dette varmer våre hjerter <3 Så godt å høre at Camilla fikset nøkler i en fei :) Vi skjønner godt dere ble sjarmert :) Vi setter umåtelig stor pris på alle våre gjester, og derfor føler vi at de fortjener en deilig frokost til å starte dagen med. Vårt herlige kjøkkenpersonale disker opp med både varmt og kaldt, dette har blitt populært. Så kjekt at dere spanderte på dere litt ekstra luksus mtp romstørrelse også!
Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen skal dere være. Sender en stor klem fra alle oss på Hotel Brosundet.

Anmeldt 27. mai 2020

Vi har hatt to flotte overnattinger på hotellet i forbindelse med vår bryllupsreise. Fantastisk service, god frokost (ikke buffer grunnet Covid-19) Utrolig flott utsikt over vannet og byen.
Behjelpelige resepsjonister !
Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, 550Aleksander
Meretheaarseth, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2020

Kjære 550Aleksander.

Tusen hjertelig takk for nydelig tilbakemelding, dette betyr så utrolig mye for oss. Så godt å høre at dere var så fornøyde, til tross for at vi ikke har buffet pga situasjonen. Ønsker dere alt godt for fremtiden og håper at vi får se dere igjen-hjertelig velkommen!
Tusen takk for anbefalingene.

Sender dere begge en stor klem fra hele gjengen på Hotel Brosundet!

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Ankom kveldstid og fikk en god og serviceinnstilt velkomst. Vi hadde familierom i 2 etg, som hadde god plass og fin utforming på rommet. Stort og fint bad. Ryddig og rent.
Hele hotellet har en god og varm atmosfære , noe som henger sammen med en litt annerledes stil innendørs.
Vi fikk utsikt mot gata, helt greit med vanlig gatestøy. Men opplevde dessverre ekstra støy fra en «vifte» på utsiden hele natta.
Ekstra pluss at resepsjonen tok dette seriøst og ga oss nytt rom i 3 etg neste dag.
Frokosten var preget av coronatiltak, og innebar tallerkenservering. Hotellet var nok litt uheldig med første langhelg med mange gjester, da første servering var kaos. Vi fikk mat tilslutt. Heldigvis så ble det litt bedre neste morgen og søndagsmorgen, da satt den :) God frokosttallerken og vi fikk det vi ville.

Alt i alt et bra opphold!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Lid79
Meretheaarseth, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2020

Kjære Lid79

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Så godt å høre at dere fikk byttet rom <3 Vi ble nok litt overrasket over alle bookingene som kom inn første helgen, selv om vi er svært glade for dette, ble vi "tatt litt på sengen". Beklager at dere måtte oppleve litt kaos. Godt å høre at det rettet seg. Har veldig lyst til å få besøk av dere igjen, hjertelig velkommen. Sender en klem fra alle på Hotel Brosundet!