Booking.comUSD 216
Agoda.comUSD 216
FindHotelUSD 195
HurbUSD 245
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott historisk hotell, med perfekt beliggenhet ved Brosundet, sentralt i Ålesund. Spennende arkitektur, hvor mange opprinnelige industrielle elementer er beholdt.
Det som trakk ned for vår del, er at rommet var knøttlite. Badet er så lite at man må gå ut i selve hotelrommet for å gå ut/inn av dusjen, og det ingen hyller å sette fra seg toalettartikler. Rommet har også svært begrenset plass til klær/bagasje.
Kun en stikkontakt i rommet ( utenom en i taket) gjør lading av mobil tungvint.
Mulig vi var uheldig og at vårt rom var veldig lite

Takk, StenV_12
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære StenV_12

Tusen takk for din tilbakemelding, dette betyr mye for oss.
Vi beklager at du fikk et lite rom, ikke alle rommene våre er slik, men vi må innrømme at noen er i minste laget.

Om dere ønsker å komme tilbake til oss, så skal vi passe på å få oppgradert dere, som et lite plaster på såret.

Ønsker dere en flott sommer videre og sender en god klem fra alle sammen <3

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et herlig sted å bo. Flotte fasiliteter og trivelige fellesarealer. Veldig profesjonelle og diplomatiske resepsjonister som yter topp service og er løsningsorienterte gjennom hele oppholdet. Vi ble glade for den ekstra oppmerksomheten vi fikk med et stort, fint rom og en hyggelig hilsen til tross for at jeg var noe gretten ved ankomst. Badekar på rommet hjelper alltid på humøret ;-)

1  Takk, losalex2233
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære losalex2233

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, dette betyr mye for oss.
Så utrolig hyggelig å høre at dere ble fornøyde med stort flott rom.

Vi har stor forståelse for gjester som kanskje har reist langt og er slitne ved ankomst, kanskje vi hade kø i resepsjonen også?! Det går helt greit, vi skjønner dette.

Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen skal dere være.

Sender en god klem fra alle sammen på Hotel Brosundet!

Anmeldt 26. juni 2020

Opplyste 2 ganger at vi ønsket 2 enkeltsanger fremfor sovesofa. Dette var et alternativ som hotellet la frem selv når jeg snakket med dem på telefon. Men like vel klarte de ikke å levere to enkelt senger. Men de løste saken på under 5 minutter.
Frokosten løste de bra, men tanke Corona tiltakene. Skulle gjerne hatt en minibar og Smart-TV.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, LA8PV93

Hei LA8PV93

Tusen takk for din tilbakemelding. Her har det dessverre skjedd en glipp, slik at dere fikk oppreiidd sovesofa til to personer istedenfor to ekstrasenger. Heldigvis gikk det greit å få opp en ekstraseng til før sengetid :) Så flott at dere likte frokosten, det er jo en utfordring i disse dager. Vi har notert ditt ønske.

Håper å se deg og kompisene igjen, tusen takk for besøket :)

Anmeldt 6. juni 2020

Ble møtt av en hyggelig hotelldirektør som ordnet nøkler i en fei. Vi hadde betalt for ekstra størrelse på rommet og ble ikke skuffet. Rommet i underetasjen hadde fin utsikt mot sundet, var utstyrt med en pult med tilhørende stol og rommet hadde også en ekstra komfortabel lenestol. God seng og romslig bad. Frokosten ble i disse corona-tider ordnet med en tallerken pålegg og drikke som ble servert ved bordene. Frukt og yoghurt kunne hentes fra kjøledisk. Ekstra pluss for hyggelig og servicevennlig personale. Hotellet ligger midt i sentrum med kort vei til gode resturantrer og puber.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hip_Pie_57
Meretheaarseth, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2020

Kjære Hip_Pie_57

Tusen hjertelig takk for kjempehyggelig tilbakemelding, dette varmer våre hjerter <3 Så godt å høre at Camilla fikset nøkler i en fei :) Vi skjønner godt dere ble sjarmert :) Vi setter umåtelig stor pris på alle våre gjester, og derfor føler vi at de fortjener en deilig frokost til å starte dagen med. Vårt herlige kjøkkenpersonale disker opp med både varmt og kaldt, dette har blitt populært. Så kjekt at dere spanderte på dere litt ekstra luksus mtp romstørrelse også!
Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen skal dere være. Sender en stor klem fra alle oss på Hotel Brosundet.

Anmeldt 27. mai 2020

Vi har hatt to flotte overnattinger på hotellet i forbindelse med vår bryllupsreise. Fantastisk service, god frokost (ikke buffer grunnet Covid-19) Utrolig flott utsikt over vannet og byen.
Behjelpelige resepsjonister !
Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, 550Aleksander
Meretheaarseth, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2020

Kjære 550Aleksander.

Tusen hjertelig takk for nydelig tilbakemelding, dette betyr så utrolig mye for oss. Så godt å høre at dere var så fornøyde, til tross for at vi ikke har buffet pga situasjonen. Ønsker dere alt godt for fremtiden og håper at vi får se dere igjen-hjertelig velkommen!
Tusen takk for anbefalingene.

Sender dere begge en stor klem fra hele gjengen på Hotel Brosundet!