Booking.comUSD 199
eDreamsUSD 199
Orbitz.comUSD 188
HurbUSD 234
Anmeldt 15. juli 2020

Hotellet svarer ikke på henvendelser på mail, messenger eller hotels.com til tross for purringer før ankomst. Ved spørsmål om dette ved innsjekking blir dette tydeligvis ikke prioritert. Avstandsbegrensninger er ikke skiltet/informert om.

2  Takk, MetteKBragstad
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære Mette.

Tusen takk for ditt besøk.

De er veldig mange som sende mail/messenge til oss, og vi har dessverre ikke kapasitet til å svare like raskt som vi ønsker. Beklager dette Mette. Når de gjelde kapasiteten restauranten, så må de kontaktes direkte når det er spørsmål om kapastet samme dag.

Vi beklager om du ikke fikk vårt infobrev ved innsjekk, der smttevern og våre tiltak er beskrevet.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 15. juli 2020

Fikk rom i underetasjen. Her kan du bokstavelig talt fiske fra sengekanten. Helt utrolig. Stilen er bevart med godt synlige og ekstremt tykke bjelker i bæring. Har også en peis i foajeen som er verdt et besøk i seg selv.
Vennlig og hjelpsom betjening. Veldig godt corona-organisert matservering. Nok av personale som ordner og fikser i lokalene. Veldig bra.
Flott og romslig bad
Minus: Air condition er elendig på varme dager. Små rom.
Hit kommer vi gjerne tilbake.

1  Takk, Tore T

Kjære Tone T

Tusen takk for din fine tlbakemelding, dette betyr mye for oss. Godt høre at dere hadde et fint opphold hos oss.

Vi har dessverr ingen air condition, men vifter kan lånes og vindue åpnes :) Håper ikke nattesøvnen ble ødelagt.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Sender en stor klem fra alle sammen.

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott historisk hotell, med perfekt beliggenhet ved Brosundet, sentralt i Ålesund. Spennende arkitektur, hvor mange opprinnelige industrielle elementer er beholdt.
Det som trakk ned for vår del, er at rommet var knøttlite. Badet er så lite at man må gå ut i selve hotelrommet for å gå ut/inn av dusjen, og det ingen hyller å sette fra seg toalettartikler. Rommet har også svært begrenset plass til klær/bagasje.
Kun en stikkontakt i rommet ( utenom en i taket) gjør lading av mobil tungvint.
Mulig vi var uheldig og at vårt rom var veldig lite

Takk, StenV_12
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære StenV_12

Tusen takk for din tilbakemelding, dette betyr mye for oss.
Vi beklager at du fikk et lite rom, ikke alle rommene våre er slik, men vi må innrømme at noen er i minste laget.

Om dere ønsker å komme tilbake til oss, så skal vi passe på å få oppgradert dere, som et lite plaster på såret.

Ønsker dere en flott sommer videre og sender en god klem fra alle sammen <3

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et herlig sted å bo. Flotte fasiliteter og trivelige fellesarealer. Veldig profesjonelle og diplomatiske resepsjonister som yter topp service og er løsningsorienterte gjennom hele oppholdet. Vi ble glade for den ekstra oppmerksomheten vi fikk med et stort, fint rom og en hyggelig hilsen til tross for at jeg var noe gretten ved ankomst. Badekar på rommet hjelper alltid på humøret ;-)

1  Takk, losalex2233
MeretheA36, Front Office Manager på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære losalex2233

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, dette betyr mye for oss.
Så utrolig hyggelig å høre at dere ble fornøyde med stort flott rom.

Vi har stor forståelse for gjester som kanskje har reist langt og er slitne ved ankomst, kanskje vi hade kø i resepsjonen også?! Det går helt greit, vi skjønner dette.

Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen skal dere være.

Sender en god klem fra alle sammen på Hotel Brosundet!

Anmeldt 26. juni 2020

Opplyste 2 ganger at vi ønsket 2 enkeltsanger fremfor sovesofa. Dette var et alternativ som hotellet la frem selv når jeg snakket med dem på telefon. Men like vel klarte de ikke å levere to enkelt senger. Men de løste saken på under 5 minutter.
Frokosten løste de bra, men tanke Corona tiltakene. Skulle gjerne hatt en minibar og Smart-TV.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, LA8PV93

Hei LA8PV93

Tusen takk for din tilbakemelding. Her har det dessverre skjedd en glipp, slik at dere fikk oppreiidd sovesofa til to personer istedenfor to ekstrasenger. Heldigvis gikk det greit å få opp en ekstraseng til før sengetid :) Så flott at dere likte frokosten, det er jo en utfordring i disse dager. Vi har notert ditt ønske.

Håper å se deg og kompisene igjen, tusen takk for besøket :)