ohdohd
5,0 av 5 boblerAnmeldt 16. aug. 2020
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Merethe Aarseth, Guest Services / Front OfficeHotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. aug. 2020
Kjære Odd Henning D

WOW for en fantastisk tilbakemelding, dere er bare helt fantastiske!!! Tusen hjertelig takk!!! Håper å få se dere igjen, hjertelig velkommen skal dere være! Sender en stor klem fra hele gjengen på hotellet! <3
kr 2 920
    kr 1 167
13.1 km fra Hotel Brosundet
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Sentral beliggende hotell som fremsto veldig nytt og fint innvendig. Særpreget stil. Fikk familierom med god plass til 4. Håndskrevet kort og godteri på rommet gir også plusspoeng.Gode senger, og stort bad. Frokosten ble servert ved bordene, og det var rikelig og god mat. Kommer gjerne igjen.

Takk, 188trudet
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Kjære 188trudet

Tuuuusen hjertelig takk for din søte tilbakemelding, vi ble så glade for å høre at dere hadde det fint her hos oss! Gøy at dere satte pris på den lille hilsenen fra oss. Angående frokosten så setter vi stor pris på å høre at dette ble godt likt. Hjertelig velkommen tilbake til oss, sender en stor klem fra alle sammen!

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

2 flotte netter på dette vakre hotellet i Brosundet i Ålesund. Oppgraderte til rom med sjøutsikt og det anbefales. Komfortable rom med gode senger og bad. Hyggelig service både i resepsjonen og i restauranten. Herlig frokost med personlig service. Peisen i resepsjonen er super koselig og innbyr til avslapning. Kort vei til det meste i byen.

1  Takk, 283ole1984
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kjære 283ole1984

Tusen hjertelig takk for din vakre tilbakemelding, smelter våre hjerter dette. Fantastisk med slike gjester som dere, hjertelig velkommen tilbake.
Sender dere en stooooor klem fra alle sammen, fortsatt god sommer :)

Anmeldt 9. august 2020

Hotellet har fantastisk beliggenhet og rommene holder høy standard. Det kan være støy på nattestid når man har rom mot gaten. Frokosten var god. Det er dessverre ingen parkering og hotellet har ingen avtaler med parkeringshus. Totalt sett var oppholdet en fin opplevelse.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 34alexanderw

Kjære Alexander W

Tusen takk for din tilbakemelding, godt å høre at dere likte dere i suiten vår. Dessverre så kan det komme litt støy fra feststemte mennesker fra båter/gaten i helgene, men håper ikke hele nattesøvnen ble ødelagt. Vi har dessverre ikke lykkes i å få noen avtale med Ålesund Parkering, men vi gir ikke opp håpet. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 8. august 2020

Det var stilrent og fint i både lobby og på rom. Sengen var god, og man fikk doble puter. Det var rent. Frokosten ble servert, slik at de opprettholdt smitteverntiltak. Vi kommer definitivt tilbake til dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, emilyvG4073YW

Kjære emilyvG4073YW

Tusen hjertelig takk for din kjempefine tilbakemelding, nå ble vi så glade her :) Særlig når vi fikk høre dere vil komme tilbake til oss, hipp hurra :)

Sender en gigaklem til dere fra hele gjengen på hotellet :)

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Superfing hotell og veldig hyggelig betjening. Frokosten var knallgod, selv om det var korona-variant med servering av ferdig opplegg. Dette hadde de løst ypperlig, ble servert ved bordene.
👎: Utrolig ekkel opplevelse med dyne som stinket spy, selve trekket var reint - men dynen inni var nok kilden. Den følelsen når man har lagt seg og skjønner det 😬🤮
De fikset det ekstremt fort når jeg ringte ned 🌷, men synd at et sånt hotell er gnien på opplæring/kvalitetssikring av renhold 😢

2  Takk, InaMitt

Kjære InaMitt

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, dette varmer våre hjerter.

Men huff og huff for en opplevelse dere har hatt, slik skal det ikke være. Her har noe sviktet totalt, dette er vi svært svært lei oss for og beklager så mye.

Vi kan forsikre dere om at slikt skal ikke skje igjen, info er sendt til vår housekeeping avdeling. Beklager igjen!

Sender dere en stor klem fra alle sammen på Hotel Brosundet og ønsker hjertelig velkommen tilbake <3