TripadvisorUSD 193
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Flott hotell med hyggelige priser og fin atmosfære i sentrum av Ålesund. Godt renhold, veldig hjelpsom betjening og en smakfull frokost. Ikke buffet pga koronatiltak, men oppleves uproblematisk. Parkeringshus i umiddelbar nærhet.

Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, perofs
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2020

Kjære Perofs

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.
Vi er så heldige som har så hyggelige gjester-tuuuusen takk :)
Godt å høre at dere setter pris på korona frokosten :) Tusen takk for at du anbefaler!

Håper vi sees snart igjen, hjertelig velkommen.

Sender en god klem fra alle sammen, ha en riktig god helg!

Anmeldt 20. august 2020

Brosundet er ganske sikkert stedet vi bor neste gang vi besøker byen også.

Et hotel er for oss noe mer enn "et rom å sove i". Vi forventer mye og ønsker at oppholdet skal være en opplevelse i seg selv.

Det oppfyller Brosundet, helt fra hotellets nydelige plassering til betjeningens hilsen; velkommen igjen.

Å dra dette ut skal jeg ikke gjøre. Ta turen dette er bra.

Skulle du ta turen er det et tips å parkere i Torghallen parkeringshus, ikke langt å gå og mest plass til bilen og deg. Ikke minst når du skal ta alle reiseeffekter ut eller inn av bilen.

Romtips: Du vil elske utsikt mot Brosundet
2  Takk, smedbrekka
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Kjære smedbrekka

Tusen hjertelig takk for din nydelige tilbakemelding, dette får våre hotellhjerter til å smelte <3 Så utrolig hyggelig sagt av deg, vi håper du kommer tilbake til oss.

Helt enig med deg angående Torghallen parkeringshus, der er det god plass i kjelleren :)

Sender deg en god klem fra alle sammen og ønsker hjertelig velkommen tilbake <3

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en natt på Brosundet. Rommet var veldig romslig og fint. Betjeningen var veldig hyggelig og serviceminded. Skulle gjerne hatt bedre aircondition da det var litt dårlig luft og varmt på rommet. Samt hadde vært fint å kunne tatt en matbit på hotellet på kvelden. Ellers veldig fint sted. Anbefales!

Takk, Undheims

Kjære Undheims

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.

Beklager varmen på rommet, det har vært noen varme dager i Ålesund, noe som er litt uvanlig for oss :) Vi har restaurant på hotellet, NO5, muligens var det fullt når dere var der?

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss, ønsker dere en riktig god helg!

Anmeldt 16. august 2020

Selv om jeg forventet at Brosundet var et godt hotell ble jeg positivt overrasket. Beliggenheten er den beste i Ålesund, i et tidligere pakkhus i Jugend-stil som er restaurert etter alle kunstens regler. Flott åpent resepsjonsområde med lounge med enorm peis, bar og spisesal. Innredning med utsøkt design, flotte materialer og svært god utførelse. Hyggelig personale. Fine rom og fantastisk seng. Bra frokost, Covid-19 tatt i betraktning. Alt i alt hadde vi et fantastisk opphold i to netter i månedsskiftet juli/august. Et av de beste hotellene jeg har bodd på!

1  Takk, Odd Henning D
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Kjære Odd Henning D

WOW for en fantastisk tilbakemelding, dere er bare helt fantastiske!!! Tusen hjertelig takk!!! Håper å få se dere igjen, hjertelig velkommen skal dere være! Sender en stor klem fra hele gjengen på hotellet! <3

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Sentral beliggende hotell som fremsto veldig nytt og fint innvendig. Særpreget stil. Fikk familierom med god plass til 4. Håndskrevet kort og godteri på rommet gir også plusspoeng.Gode senger, og stort bad. Frokosten ble servert ved bordene, og det var rikelig og god mat. Kommer gjerne igjen.

Takk, 188trudet
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Kjære 188trudet

Tuuuusen hjertelig takk for din søte tilbakemelding, vi ble så glade for å høre at dere hadde det fint her hos oss! Gøy at dere satte pris på den lille hilsenen fra oss. Angående frokosten så setter vi stor pris på å høre at dette ble godt likt. Hjertelig velkommen tilbake til oss, sender en stor klem fra alle sammen!