Anmeldt 22. oktober 2020

Har vært litt på forskjellige hoteller etter corona utbruddet. Dette er et hotell som gjør bra tiltak men de merkes nesten ikke for gjestene. Frokost serveringen er et av de beste eksmeplene. De har ikke lengre buffet men er der å tilbyr deg påfyll og hjelp hele tiden. Rommene er store og luftige og resepsjonen er nydelig med den gigantiske peisen.

Romtips: vi hadde rom med utsikt over brosundet, var flotte rom med fin utsikt.
Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Stian H
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Kjære Stian H

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette varmer våre hjerter <3 Så utrolig kjekt å lese dette.
Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen skal dere være.

Sender en stor klem fra alle sammen, ha en fin uke!

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Passer for deg som liker de mindre hotellene med sjarmGod mat, flott beliggenhet og god service! Kommer tilbake, og satser da på sol Peisene ble satt stor pris på da vi ikke var så heldige med været

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, dmgirl72
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Kjære dmgirl72

Tusen hjertelig takk for kjempekoselig tilbakemelding, dette gjør oss både stolt og glad!!! Vi gleder oss til neste besøk, hjertelig velkommen skal dere være. Håper været blir bedre neste gang :) Sender en god klem fra hele gjengen på Hotel Brosundet!

Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Flott hotell med hyggelige priser og fin atmosfære i sentrum av Ålesund. Godt renhold, veldig hjelpsom betjening og en smakfull frokost. Ikke buffet pga koronatiltak, men oppleves uproblematisk. Parkeringshus i umiddelbar nærhet.

Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, perofs
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2020

Kjære Perofs

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.
Vi er så heldige som har så hyggelige gjester-tuuuusen takk :)
Godt å høre at dere setter pris på korona frokosten :) Tusen takk for at du anbefaler!

Håper vi sees snart igjen, hjertelig velkommen.

Sender en god klem fra alle sammen, ha en riktig god helg!

Anmeldt 20. august 2020

Brosundet er ganske sikkert stedet vi bor neste gang vi besøker byen også.

Et hotel er for oss noe mer enn "et rom å sove i". Vi forventer mye og ønsker at oppholdet skal være en opplevelse i seg selv.

Det oppfyller Brosundet, helt fra hotellets nydelige plassering til betjeningens hilsen; velkommen igjen.

Å dra dette ut skal jeg ikke gjøre. Ta turen dette er bra.

Skulle du ta turen er det et tips å parkere i Torghallen parkeringshus, ikke langt å gå og mest plass til bilen og deg. Ikke minst når du skal ta alle reiseeffekter ut eller inn av bilen.

Romtips: Du vil elske utsikt mot Brosundet
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, smedbrekka
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Kjære smedbrekka

Tusen hjertelig takk for din nydelige tilbakemelding, dette får våre hotellhjerter til å smelte <3 Så utrolig hyggelig sagt av deg, vi håper du kommer tilbake til oss.

Helt enig med deg angående Torghallen parkeringshus, der er det god plass i kjelleren :)

Sender deg en god klem fra alle sammen og ønsker hjertelig velkommen tilbake <3

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en natt på Brosundet. Rommet var veldig romslig og fint. Betjeningen var veldig hyggelig og serviceminded. Skulle gjerne hatt bedre aircondition da det var litt dårlig luft og varmt på rommet. Samt hadde vært fint å kunne tatt en matbit på hotellet på kvelden. Ellers veldig fint sted. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Undheims

Kjære Undheims

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.

Beklager varmen på rommet, det har vært noen varme dager i Ålesund, noe som er litt uvanlig for oss :) Vi har restaurant på hotellet, NO5, muligens var det fullt når dere var der?

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss, ønsker dere en riktig god helg!