SPAR USD 22
Snaptravel
Expedia.comUSD 186
eDreamsUSD 208
Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Vi booket to dobbeltrom på Hotel Brosundet siste helg i oktober. Vi ankom på fredag ettermiddag og fikk tildelt to rom i 3. etasje. Rommene var pene, med fine bad og god kvalitet på sengene. Det var vannkoker på rommet, men vi savnet et lite kjøleskap/minibar.

Vi valgte å spise middag utenfor hotellet, men kunne nyte en god frokost. Det var god avstand mellom gjestene i frokostsalen, og smittevern var tatt på alvor. Det var mulighet til å hente seg youghurt, frukt og egg, mens vi fikk noe utdelt ved bordet. Dette så innbydende og godt ut, og besto av litt syltetøy, diverse kjøttpålegg, eggerøre og bacon, og en kurv med smør og brød. Vi har en vegetarianer i familien, og hun fikk en egen asjett med avocado, laks... og andre godsaker. Dagen derpå spurte de litt mer inngående om hun spiser fisk, noe hun ikke gjør, så da ble den enda bedre tilpasset. Vi var veldig godt fornøyd med frokosten, selv om jeg savnet noe søtt til kaffen. Liker at det er små wienerbrød, muffins eller lignende.

I resepsjonsområdet på Hotel Brosundet er det en stor peis som dominerer, med sittegrupper rundt omkring. Dette gir hotellet en varm og lun atmosfære. Det selges drikke i resepsjonen, også øl/vin. Ellers er det i tillegg til restaurant også en bar og en liten butikk som selger diverse godbiter i tilknytning til hotellet.

Beliggenheten er veldig bra, med lite trafikk, nærhet til sjøen og diverse restauranter/barer i umiddelbar nærhet. Hotel Brosundet er uten tvil et meget godt alternativ for overnatting i Ålesund.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, LineH79
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Kjære LineH79

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, så godt å høre at dere har hatt det flott hos oss!
Vi beklager veldig at dere savnet kjøleskapene, det er nok et miljøspørsmål som ligger bak. Vi har iskjølere i resepsjonen, så det er bare å låne derifra.

Kjekt å lese at dere liker hotellet, har sendt videre til kjøkkenet ditt ønske om søtsaker til frokosten. De er positive til dette, så her kan alt skje :)

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss :) Klem fra alle sammen :)

Anmeldt 22. oktober 2020

Har vært litt på forskjellige hoteller etter corona utbruddet. Dette er et hotell som gjør bra tiltak men de merkes nesten ikke for gjestene. Frokost serveringen er et av de beste eksmeplene. De har ikke lengre buffet men er der å tilbyr deg påfyll og hjelp hele tiden. Rommene er store og luftige og resepsjonen er nydelig med den gigantiske peisen.

Romtips: vi hadde rom med utsikt over brosundet, var flotte rom med fin utsikt.
Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Stian H
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Kjære Stian H

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette varmer våre hjerter <3 Så utrolig kjekt å lese dette.
Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen skal dere være.

Sender en stor klem fra alle sammen, ha en fin uke!

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Passer for deg som liker de mindre hotellene med sjarmGod mat, flott beliggenhet og god service! Kommer tilbake, og satser da på sol Peisene ble satt stor pris på da vi ikke var så heldige med været

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, dmgirl72
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Kjære dmgirl72

Tusen hjertelig takk for kjempekoselig tilbakemelding, dette gjør oss både stolt og glad!!! Vi gleder oss til neste besøk, hjertelig velkommen skal dere være. Håper været blir bedre neste gang :) Sender en god klem fra hele gjengen på Hotel Brosundet!

Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Flott hotell med hyggelige priser og fin atmosfære i sentrum av Ålesund. Godt renhold, veldig hjelpsom betjening og en smakfull frokost. Ikke buffet pga koronatiltak, men oppleves uproblematisk. Parkeringshus i umiddelbar nærhet.

Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, perofs
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2020

Kjære Perofs

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette setter vi stor pris på.
Vi er så heldige som har så hyggelige gjester-tuuuusen takk :)
Godt å høre at dere setter pris på korona frokosten :) Tusen takk for at du anbefaler!

Håper vi sees snart igjen, hjertelig velkommen.

Sender en god klem fra alle sammen, ha en riktig god helg!

Anmeldt 20. august 2020

Brosundet er ganske sikkert stedet vi bor neste gang vi besøker byen også.

Et hotel er for oss noe mer enn "et rom å sove i". Vi forventer mye og ønsker at oppholdet skal være en opplevelse i seg selv.

Det oppfyller Brosundet, helt fra hotellets nydelige plassering til betjeningens hilsen; velkommen igjen.

Å dra dette ut skal jeg ikke gjøre. Ta turen dette er bra.

Skulle du ta turen er det et tips å parkere i Torghallen parkeringshus, ikke langt å gå og mest plass til bilen og deg. Ikke minst når du skal ta alle reiseeffekter ut eller inn av bilen.

Romtips: Du vil elske utsikt mot Brosundet
Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, smedbrekka
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Kjære smedbrekka

Tusen hjertelig takk for din nydelige tilbakemelding, dette får våre hotellhjerter til å smelte <3 Så utrolig hyggelig sagt av deg, vi håper du kommer tilbake til oss.

Helt enig med deg angående Torghallen parkeringshus, der er det god plass i kjelleren :)

Sender deg en god klem fra alle sammen og ønsker hjertelig velkommen tilbake <3