3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hotell Brosundet ligger perfekt til i sentrum. Interiøret er moderne, men også veldig lunt og koselig. Frokosten var i toppklasse. Hotellet består av to bygninger, bindet dammen med en gang under bakkenivå. Sørg for å få rom i hovedbygget. Sørg også for å rom med utsikt mot vann/sentrum.
Service og vennlighet blant personalet står til terningkast 6.

1  Takk, Offisersbladet
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære Offisersbladet❤️

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding, dette betyr mye for oss. Koselig beskrivelse av hotellet, og skryt av personalet, tusen takk❤️ Håper å se dere igjen, hjertelig velkommen tilbake. Sender en god sommerklem fra alle oss på Hotel Brosundet❤️

Anmeldt 3. juli 2021

Kult Hotel, flott grue i foajeen. Et skuffende, lite og trangt rom som er svært overpriset. Hadde forventet bedre enn dette rommet til kr 2.600,- for natten. Restauranten leverer til terningkast fem, og frokosten var innholdsrik og god.

Takk, mariholminbye
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære Mariholminbye.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding her også. Vi er veldig lei oss for at du ikke likte rommet du bodde på, det er jo alltid trist å høre at våre gjester ikke er fornøyde. Det er fullt mulig å gi beskjed til resepsjonen om at du ønsker et annet rom, det er mer verdifullt for oss enn at du skal reise herifra uten en god følelse! Håper du har lyst til å besøke oss igjen Mari, så kan vi kanskje få rettet opp inntrykket?! Sender deg en god sommerklem!

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Her blir vi møtt nok en gang av veldig hyggelige ansatte som gjør alt for å gi oss en god opplevelse. Vi setter stor pris på det og legger innimellom inn en liten omvei til Ålesund og Brosundet hotell bare for å nyte en natt ved dette egenartede hotellet. Spennende og eksklusiv design, med stor variasjon i rommenes størrelse og inventar som gjør at alle rommene gir deg en spesiell opplevelse. Mange av rommene har badekar og det liker vi ekstra godt. Herlig å kunne sitte i fellesområdet og selv legge vedkubber på den gigantiske peisen mens vi nyter en siste drink dandert av resepsjonisten på nattevakt før vi legger oss etter en lang dag. Et hotell vi gleder oss å komme tilbake til!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, losalex2233
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021

Kjære losalex2233
Tusen hjertelig takk for besøket og den flotte tilbakemeldingen, dette varmer våre hjerter! Så koselig beskrivelse av hotellet, vi gleder oss også til å se dere igjen, hjertelig velkommen tilbake. Sender en god klem fra alle sammen! :)

Anmeldt 1. juni 2021

Flotte offentlige rom, men jeg ble ikke så imponert over selve rommet, - spesielt ikke kvaliteten på sengen. Men rommet var rent og hadde fin utsikt til kanalen. Jeg har aldri bodd på et hotellrom hvor jeg har vært så plaget av gjester som har trampet så høylydt på gulvet over rommet vårt, og jeg tror det skyldes at det var noe betonggulv e.l. på vårt rom og sikkert også på rommet over. Dessuten så skuffet frokosten litt for i disse corona-tider så får man en tallerken, og jeg syntes utvalget burde ha inkludert et fiskeriprodukt og geitost.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ingeborg56

Kjære Ingeborg56 <3 Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med fellesarealene våre, men synd du ikke likte rommet da! Om du sender oss en mail på post@brosundet.no om hvilket rom/seng dette gjelder, så skal vi få gjort noe med dette. Frokosten er nå buffet style, siden smittetallene i Ålesund har gått ned. Frokosttallerkenene var gjort pga mye smitte, og vi måtte ta våre forhåndsregler. Håper å se deg igjen, hjertelig velkommen skal du være!

Anmeldt 11. mars 2021 via mobile enheter

Vi har hatt to nydelige dager på Hotel Brosundet. En innertier av et valg. Hotellet er et tidligere pakkhus - redesignet og ombygd av Snøhetta - og har en sjelden nydelig atmosfære. Flott beliggenhet. Ser rett opp mot Aksla. Parkeringsmuligheter rett ved. Og super service og veldig vennlig personale! Vi hadde med en valp og følte oss velkommen fra første treff i resepsjonen.
Kveldsmat inkludert i prisen i tillegg til frokost. Vi kunne ikke valgt et bedre sted.
Takk for oss! Vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Elisabeth N
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2021

Kjære snille Elisabeth N <3 Tuuuuusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, det var nesten som om vi skulle ha skrevet denne tilbakemeldingen selv :) Så godt å høre at dere ble godt ivaretatt og at den nydelige atmosfæren traff dere midt i hjertet. Vi blir så glad av slike tilbakemeldinger, sender 1000 gode klemmer til dere. Hjertelig velkommen tilbake til oss, vi gleder oss allerede. Send en klem til den søte valpen også <3