3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
1924 av 1 494 anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hadde et prikkfritt besøk på hotellet. Vi var en familie på 4, og juniorsuiten var svært romslig og hadde nydelig utsikt. Syntes de håndterte frokosten veldig bra på tross av høysesong og coronatiltak. Sjelden god atmosfære på hotellet og svært hyggelig betjening. Vi kunne ikke vært mer fornøyd!

Romtips: Parkeringshuset som ligger nærmest, er veldig trangt. Har du derfor stor bil, hadde jeg valgt et annet.
Takk, Y4437IIsusanh
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

❤️Kjære Y4437llsusanh

Tusen hjertelig takk for din kjempefine tilbakemelding, dette varmer våre hjerter ❤️Så koselig med slike gode ord og smilende gjester, tusen takk igjen. Håper vi sees snart, sender en stor klem fra alle oss❤️

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hotell, store familierom, god frokost og hyggelig betjening/personale. Fin beliggenhet og flere gode spisesteder i nærheten. Fint å sitte og ta et glass på kvelden. Eneste minus er at vi hadde rom ut mot gaten, der det var en del støy fra utesteder.

Takk, Hege F

Kjære Hege F

Tusen hjertelig takk for den kjempefine tilbakemeldingen, dette varmer våre hjerter❤️ Håper dere fikk sove godt, på tross av mange feststemte mennesker som var ute i sommernatten ❤️ Stor klem fra alle oss på Hotel Brosundet!

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hotell Brosundet ligger perfekt til i sentrum. Interiøret er moderne, men også veldig lunt og koselig. Frokosten var i toppklasse. Hotellet består av to bygninger, bindet dammen med en gang under bakkenivå. Sørg for å få rom i hovedbygget. Sørg også for å rom med utsikt mot vann/sentrum.
Service og vennlighet blant personalet står til terningkast 6.

1  Takk, Offisersbladet
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære Offisersbladet❤️

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding, dette betyr mye for oss. Koselig beskrivelse av hotellet, og skryt av personalet, tusen takk❤️ Håper å se dere igjen, hjertelig velkommen tilbake. Sender en god sommerklem fra alle oss på Hotel Brosundet❤️

Anmeldt 3. juli 2021

Kult Hotel, flott grue i foajeen. Et skuffende, lite og trangt rom som er svært overpriset. Hadde forventet bedre enn dette rommet til kr 2.600,- for natten. Restauranten leverer til terningkast fem, og frokosten var innholdsrik og god.

Takk, mariholminbye
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære Mariholminbye.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding her også. Vi er veldig lei oss for at du ikke likte rommet du bodde på, det er jo alltid trist å høre at våre gjester ikke er fornøyde. Det er fullt mulig å gi beskjed til resepsjonen om at du ønsker et annet rom, det er mer verdifullt for oss enn at du skal reise herifra uten en god følelse! Håper du har lyst til å besøke oss igjen Mari, så kan vi kanskje få rettet opp inntrykket?! Sender deg en god sommerklem!

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Her blir vi møtt nok en gang av veldig hyggelige ansatte som gjør alt for å gi oss en god opplevelse. Vi setter stor pris på det og legger innimellom inn en liten omvei til Ålesund og Brosundet hotell bare for å nyte en natt ved dette egenartede hotellet. Spennende og eksklusiv design, med stor variasjon i rommenes størrelse og inventar som gjør at alle rommene gir deg en spesiell opplevelse. Mange av rommene har badekar og det liker vi ekstra godt. Herlig å kunne sitte i fellesområdet og selv legge vedkubber på den gigantiske peisen mens vi nyter en siste drink dandert av resepsjonisten på nattevakt før vi legger oss etter en lang dag. Et hotell vi gleder oss å komme tilbake til!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, losalex2233
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021

Kjære losalex2233
Tusen hjertelig takk for besøket og den flotte tilbakemeldingen, dette varmer våre hjerter! Så koselig beskrivelse av hotellet, vi gleder oss også til å se dere igjen, hjertelig velkommen tilbake. Sender en god klem fra alle sammen! :)