Booking.comUSD 196
TripadvisorUSD 177
eDreams
Priceline
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hotellet har stort potensial.Hotellets lekter med eneste hyggelig uteareal ble stengt fredag ettermiddag
med en temperatur på 22 grader.Annet hyggelig uteareal finnes ikke.De manglet mat til servering på lekteren.Lettbrus har hotellet ikke hatt i 2 dager.Det mangler vel ansatte til lekteren også.Det ble rot med bestillingen og bordplasser første kvelden.Andre kvelden måtte vi sitte inne ned 22 grader ute selv om vi ville sitte på lekteren.Rommene er bra.Middagsmaten er god,men utvalget er dårlig.Vinmenyen er ok.Frokosten er ok,men det er alt for tett og trangt mellom gjestene ved buffeen.Særlig i koronatider.Det var dog munnbind og sprit over alt.Betjeningen er usedvanlig hyggelig og gjør sitt beste,men har for mye å gjøre.

Romtips: Parkeringshus Torghallen har parkeringsplasser også felladning-hurtiglading og tregere ladning.Pris 250 kr/døgnet.God plass .Avstand 300 m
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, HHBNorge
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære HHBNorge❤️

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding. Noen ganger går det dessverre ikke slik man ønsker eller planlegger, dette var dessverre en slik helg. Det er som du sier, det manglet ansatte og råvarer. Mager trøst, nå har vi lettbrus Det var problemer hos en leverandør, vi raidet til og med butikkene i området, og traff på kollegaer fra andre hotell i samme ærend Det er enkelte tidspunkt på frokosten som er mer populær enn andre, velger man tidlig eller veldig sen frokost, så er ikke dette et problem.

Sender dere en god klem fra alle oss på Hotel Brosundet!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde her en natt og hadde 2 ulike rom. Et med sjøutsikt og et uten. Vinneren denne gangen ble oss med sjøutsikt, for det var veldig varmt i Ålesund og begge rom var meget varme…… vi kunne heldigvis åpne en skyvedør og få masse frisk luft inn. Det kunne ikke de andre….
Et stort minus ved oppholdet var at ingen rom hadde minibar… det er noe vi tar for gitt på alle hotell vi bor på, og hadde aldri trodd det skulle mangle her. Vi hadde med oss barnemat & drikke som burde stå kaldt. Det fikk vi ikke ordnet på rommet.
Stort pluss for deilige såper/shampoo fra Sprekenhus. Litt kjedelig frokost.
Perfekt beliggenhet!!

Romtips: Be om rom med sjøutsikt, så man får masse luft inn i rommet!
Takk, liljapus
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære Liljapus!

Tusen takk for din søte tilbakemelding, dette er gull for oss! Vi er så glade for å høre at dere har hatt det fint hos oss. Når det gjelder kjøleskapene, så har vi valgt å fjerne disse pga miljøhensyn. Det er mulig å bruke kjølerommet i resepsjonen, eller få bøtter med is til å evt kjøle ned drikke osv. Håper vi sees en annen gang, hjertelig velkommen skal dere være! Sender en god klem fra alle oss på Hotel Brosundet!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hadde et prikkfritt besøk på hotellet. Vi var en familie på 4, og juniorsuiten var svært romslig og hadde nydelig utsikt. Syntes de håndterte frokosten veldig bra på tross av høysesong og coronatiltak. Sjelden god atmosfære på hotellet og svært hyggelig betjening. Vi kunne ikke vært mer fornøyd!

Romtips: Parkeringshuset som ligger nærmest, er veldig trangt. Har du derfor stor bil, hadde jeg valgt et annet.
Takk, Y4437IIsusanh
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

❤️Kjære Y4437llsusanh

Tusen hjertelig takk for din kjempefine tilbakemelding, dette varmer våre hjerter ❤️Så koselig med slike gode ord og smilende gjester, tusen takk igjen. Håper vi sees snart, sender en stor klem fra alle oss❤️

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hotell, store familierom, god frokost og hyggelig betjening/personale. Fin beliggenhet og flere gode spisesteder i nærheten. Fint å sitte og ta et glass på kvelden. Eneste minus er at vi hadde rom ut mot gaten, der det var en del støy fra utesteder.

Takk, Hege F

Kjære Hege F

Tusen hjertelig takk for den kjempefine tilbakemeldingen, dette varmer våre hjerter❤️ Håper dere fikk sove godt, på tross av mange feststemte mennesker som var ute i sommernatten ❤️ Stor klem fra alle oss på Hotel Brosundet!

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hotell Brosundet ligger perfekt til i sentrum. Interiøret er moderne, men også veldig lunt og koselig. Frokosten var i toppklasse. Hotellet består av to bygninger, bindet dammen med en gang under bakkenivå. Sørg for å få rom i hovedbygget. Sørg også for å rom med utsikt mot vann/sentrum.
Service og vennlighet blant personalet står til terningkast 6.

1  Takk, Offisersbladet
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære Offisersbladet❤️

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding, dette betyr mye for oss. Koselig beskrivelse av hotellet, og skryt av personalet, tusen takk❤️ Håper å se dere igjen, hjertelig velkommen tilbake. Sender en god sommerklem fra alle oss på Hotel Brosundet❤️