3 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 222
Orbitz.comUSD 215
TripadvisorUSD 215
Anmeldt 10. august 2021

Det er artig å se hvor fint man restaurere et gammelt bygg. Vi fikk et rom med utsikt mot vågen. Rommet var godt utstyrt og vi trivdes godt på hotellet.
Mia, som jobber i resepsjonen, var et funn. Hun spredte smil og glede i resepsjonen. Sjekket inn, gikk rundt i lobbyen og snakket med gjestene og fyrte på peisen. Samtidig som hun betjente lobby baren. Hun var en av grunnene til at vi trivdes så godt.
Peisen i lobbyen er et kapittel for seg. Den må sees.
Hotellet hadde ikke parkering - burde skaffe seg en avtale med et parkeringshus med fordeler (rabatter) for overnattingsgjester!
Ålesund må skjerpe seg som destinasjon. Mange butikker var lukket/gått konkurs i sentrum og flyttet ut av sentrum - kjedelig sentrum. Umulig å finne en OK restaurant for middag på søndager - alt var stengt. IKKE REIS TIL ÅLESUND EN SØNDAG.
Frokosten på hotellet var meget bra.

Romtips: Med utsikt mot Vågen
Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, Victor R
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære Victor R❤️

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette varmer våre hjerter! Så godt å høre at Mia har imponert dere, hun imponerer oss også!
Parkering: de fleste hoteller i Ålesund, benytter Torghallen og Brunholmen til sine gjester, prisen er den samme over alt.

Vi er nok ikke enig i det du skriver med tanke på å ikke besøke Ålesund en søndag, vår restaurant har åpent søndager frem til den 29.august, den har hatt åpent hele sommersesongen. Beklager om dere ikke var informert om dette. Det er nok søndagsstengt med tanke på butikker i sentrum, men slik er det nok i de fleste byer.

Vi håper at dere ønsker å bo hos oss igjen, hjertelig velkommen skal dere være!❤️

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hotellet har stort potensial.Hotellets lekter med eneste hyggelig uteareal ble stengt fredag ettermiddag
med en temperatur på 22 grader.Annet hyggelig uteareal finnes ikke.De manglet mat til servering på lekteren.Lettbrus har hotellet ikke hatt i 2 dager.Det mangler vel ansatte til lekteren også.Det ble rot med bestillingen og bordplasser første kvelden.Andre kvelden måtte vi sitte inne ned 22 grader ute selv om vi ville sitte på lekteren.Rommene er bra.Middagsmaten er god,men utvalget er dårlig.Vinmenyen er ok.Frokosten er ok,men det er alt for tett og trangt mellom gjestene ved buffeen.Særlig i koronatider.Det var dog munnbind og sprit over alt.Betjeningen er usedvanlig hyggelig og gjør sitt beste,men har for mye å gjøre.

Romtips: Parkeringshus Torghallen har parkeringsplasser også felladning-hurtiglading og tregere ladning.Pris 250 kr/døgnet.God plass .Avstand 300 m
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, HHBNorge
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære HHBNorge❤️

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding. Noen ganger går det dessverre ikke slik man ønsker eller planlegger, dette var dessverre en slik helg. Det er som du sier, det manglet ansatte og råvarer. Mager trøst, nå har vi lettbrus Det var problemer hos en leverandør, vi raidet til og med butikkene i området, og traff på kollegaer fra andre hotell i samme ærend Det er enkelte tidspunkt på frokosten som er mer populær enn andre, velger man tidlig eller veldig sen frokost, så er ikke dette et problem.

Sender dere en god klem fra alle oss på Hotel Brosundet!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde her en natt og hadde 2 ulike rom. Et med sjøutsikt og et uten. Vinneren denne gangen ble oss med sjøutsikt, for det var veldig varmt i Ålesund og begge rom var meget varme…… vi kunne heldigvis åpne en skyvedør og få masse frisk luft inn. Det kunne ikke de andre….
Et stort minus ved oppholdet var at ingen rom hadde minibar… det er noe vi tar for gitt på alle hotell vi bor på, og hadde aldri trodd det skulle mangle her. Vi hadde med oss barnemat & drikke som burde stå kaldt. Det fikk vi ikke ordnet på rommet.
Stort pluss for deilige såper/shampoo fra Sprekenhus. Litt kjedelig frokost.
Perfekt beliggenhet!!

Romtips: Be om rom med sjøutsikt, så man får masse luft inn i rommet!
Takk, liljapus
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære Liljapus!

Tusen takk for din søte tilbakemelding, dette er gull for oss! Vi er så glade for å høre at dere har hatt det fint hos oss. Når det gjelder kjøleskapene, så har vi valgt å fjerne disse pga miljøhensyn. Det er mulig å bruke kjølerommet i resepsjonen, eller få bøtter med is til å evt kjøle ned drikke osv. Håper vi sees en annen gang, hjertelig velkommen skal dere være! Sender en god klem fra alle oss på Hotel Brosundet!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hadde et prikkfritt besøk på hotellet. Vi var en familie på 4, og juniorsuiten var svært romslig og hadde nydelig utsikt. Syntes de håndterte frokosten veldig bra på tross av høysesong og coronatiltak. Sjelden god atmosfære på hotellet og svært hyggelig betjening. Vi kunne ikke vært mer fornøyd!

Romtips: Parkeringshuset som ligger nærmest, er veldig trangt. Har du derfor stor bil, hadde jeg valgt et annet.
Takk, Y4437IIsusanh
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

❤️Kjære Y4437llsusanh

Tusen hjertelig takk for din kjempefine tilbakemelding, dette varmer våre hjerter ❤️Så koselig med slike gode ord og smilende gjester, tusen takk igjen. Håper vi sees snart, sender en stor klem fra alle oss❤️

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig hotell, store familierom, god frokost og hyggelig betjening/personale. Fin beliggenhet og flere gode spisesteder i nærheten. Fint å sitte og ta et glass på kvelden. Eneste minus er at vi hadde rom ut mot gaten, der det var en del støy fra utesteder.

Takk, Hege F

Kjære Hege F

Tusen hjertelig takk for den kjempefine tilbakemeldingen, dette varmer våre hjerter❤️ Håper dere fikk sove godt, på tross av mange feststemte mennesker som var ute i sommernatten ❤️ Stor klem fra alle oss på Hotel Brosundet!