ZenHotels.com
Agoda.comUSD 180
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Dette er det dyreste hotellet jeg har bodd på noengang hvis en ser på størrelse/standard på rom i forhold til pris. Rommet var lite og trangt, sparsomt utstyrt og badet svært trangt. Det var også irriterende at vannet rant ut av dusjen og gjorde nesten hele badegulvet vått. Ingen steder å sette fra seg f.eks. toalettveske. Rommet luktet ikke godt, men ikke verre enn jeg kunne leve med det og sengen var svært god å ligge i og jeg sov godt.
Koselig atmosfære ved peisen i resepsjonen og trivelig interiør. Hyggelig betjening, men det må man vel forvente?
Frokosten var bra, men irriterende små tallerkener og også at det stadig var tomt for kaffi. Det gikk også tomt for andre ting som f.eks. egg, bacon, brød... Utvalget av brød og pålegg har jeg sett bedre på mange hotell. Man vil jo gjerne kose seg litt ekstra med frokosten når man er på hotell-weekend og jeg savnet de ekstra tingene, som f.eks. finere bakervarer og wienerbrød.
Hotellet ligger sentralt i Ålesund, som de fleste hotellene her, men i fint vær savner man uteplass. At det er for dyrt å parkere er vel et kjent fenomen, som man ikke kan bebreide hotellet for. Kanskje kunne man få til en avtale med det nærliggende parkeringshuset?
Alt i alt er konklusjonen at jeg vil velge et annet hotell neste gang jeg besøker den flotte byen Ålesund.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, josteink961
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2022

Kjære Josteink961

Tusen takk for din tilbakemelding, selv om vi synes det er veldig leit det du skriver. Våre rom varierer veldig i størrelse, så her har du sikkert vært uheldig. Vi håper du gav tilbakemelding til resepsjonen, og om vi har mulighet, så bytter vi gjerne rom for deg. Vi er veldig lei oss for at du ikke likte frokosten vår, den får vi faktisk veldig mye skryt av! Parkering er 250,- per døgn i parkeringshus, og Ålesund Parkering ønsker ingen avtale med hotellene dessverre, men egen parkeringsplass står høyt på ønskelisten vår. Uteplass har vi, utenfor restauranten. Det var jo trist å høre at du ikke ønsker å bo her neste gang du er i Ålesund, håper noen andre kan svare til forventningene

Anmeldt 12. september 2021

Vi fikk en lunken velkomst av en resepsjonistdame som virket som stresset. Ikke noe smil eller «velkommen til oss». Vi ble bedt om å finne et tidspunkt på når vi ønsket frokost, uten videre forklaring. Da vi ønsket å vurdere dette dagen etter, fikk vi beskjed om at dette var pga Corona. Denne informasjonen kunne blitt gitt sammen med spørsmålet om tidspunkt for frokost.
Rommet var i midlertidig plettfritt. God utsikt mot Brosundet, deilige og behagelige senger. Savnet vinglass på rommet. Fantastisk stilig og lunt hotell. Frokostpersonalet og utsjekkingsresepsjonisten var veldig vennlige, smilende og høflige.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Kaundr

Kjære Kaundr

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, selv om kanskje resepsjonistdamen var altfor stresset og virket lunken, vi beklager jo dette og vanligvis så bruker det ikke å være slik. Så godt å høre at resten av oppholdet var flott, det blir vi veldig glade for å høre Håper vi sees igjen, hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig resepsjonist på dette historiske hotellet og ble sjekket inn på et dobbelt rom med to separate senger, så det ble en ekstra tur ned i resepsjonen og bytte til ett rom med dobbelt seng. Fin utsikt fra et et rent og delikat rom med lite støy fra bymiljøet.

1  Takk, PST861

Kjære PST861

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Så kjekt at dere fikk byttet til rom med dobbeltseng. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 15. august 2021

Hyggelig og behjelpelig betjening, koslig lobby med en svær ovn man kunne nyte drikke servert fra baren. Litt bråk fra utelivet om natten viss man har rom vendt mot byen. God frokost++. Anbefales for par og helgeturister

Takk, Bobbybkk
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære Bobbybkk❤️

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Vi holder til i sentrum av Ålesund, og da kan det bli litt støy dessverre, men som regel levelig.

Håper vi ser dere igjen, hjertelig velkommen skal dere være.

Sender en god klem fra alle oss på Hotel Brosundet ❤️

Anmeldt 10. august 2021

Det er artig å se hvor fint man restaurere et gammelt bygg. Vi fikk et rom med utsikt mot vågen. Rommet var godt utstyrt og vi trivdes godt på hotellet.
Mia, som jobber i resepsjonen, var et funn. Hun spredte smil og glede i resepsjonen. Sjekket inn, gikk rundt i lobbyen og snakket med gjestene og fyrte på peisen. Samtidig som hun betjente lobby baren. Hun var en av grunnene til at vi trivdes så godt.
Peisen i lobbyen er et kapittel for seg. Den må sees.
Hotellet hadde ikke parkering - burde skaffe seg en avtale med et parkeringshus med fordeler (rabatter) for overnattingsgjester!
Ålesund må skjerpe seg som destinasjon. Mange butikker var lukket/gått konkurs i sentrum og flyttet ut av sentrum - kjedelig sentrum. Umulig å finne en OK restaurant for middag på søndager - alt var stengt. IKKE REIS TIL ÅLESUND EN SØNDAG.
Frokosten på hotellet var meget bra.

Romtips: Med utsikt mot Vågen
2  Takk, Victor R

Kjære Victor R❤️

Tusen hjertelig takk for kjempefin tilbakemelding, dette varmer våre hjerter! Så godt å høre at Mia har imponert dere, hun imponerer oss også!
Parkering: de fleste hoteller i Ålesund, benytter Torghallen og Brunholmen til sine gjester, prisen er den samme over alt.

Vi er nok ikke enig i det du skriver med tanke på å ikke besøke Ålesund en søndag, vår restaurant har åpent søndager frem til den 29.august, den har hatt åpent hele sommersesongen. Beklager om dere ikke var informert om dette. Det er nok søndagsstengt med tanke på butikker i sentrum, men slik er det nok i de fleste byer.

Vi håper at dere ønsker å bo hos oss igjen, hjertelig velkommen skal dere være!❤️