FindHotel
Anmeldt 23. mai 2022

Jeg og min samboer valgte Hotel Brosundet for en romantisk overnatting i egen by. Vi var storfornøyde med det aller meste - fantastisk utsikt, rent og koselig rom og super frokostbuffé - det eneste som trekker ned er at vi valgte dette hotellet pga. muligheten for å slappe av i badstu- og wellnessavdelingen, og det viste seg ved innsjekk at denne var ute av drift på grunn av vedlikehold. Dette hadde vært greit å vite om på forhånd.

Dato for oppholdet: mai 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, MinaEli7
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2022

Kjære MinaEli7

Tusen takk for tilbakemeldingen, det var godt å høre at dere likte dere godt på Hotel Brosundet. Vi skjønner dere ble skuffet når Sundet Bad og Gym ikke var helt ferdig, og at badstuen ikke var i drift. Dette var ikke pga vedlikehold med pga ombygging. Dette har nå blitt et fantastisk sted, med badekar på kaien, en herlig badstu og topp treningsrom. Vi beklager at dere ikke fikk beskjed om dette Håper dere har lyst til å komme tilbake og teste den nye avdelingen vår en annen gang!

Anmeldt 7. mai 2022 via mobile enheter

Utrolig fin beliggenhet nede på havna å Ålesund. Vi valgte å ha et rom, med utsikt til sundet og båtene som seilte forbi og mot Aksla. Svært hyggelig betjening og området rundt resepsjonen var så utrolig fint. Koselig hotellrom. Veldig god frukost.

Romtips: Vil anbefale en tur opp til Aksla, og en rusletur mot innseilingen til byen/ moloen. Vil også anbefale en kjøretur ut til øyene og Alnes fyr
Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Solihjerte

Kjære Solihjerte Så utrolig koselig å lese det du skriver, tusen hjertelig takk! Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss, når som helst! En god klem fra alle oss på Hotel Brosundet

Anmeldt 1. mai 2022

Fredagen var kommet og vi kjørte til Ålesund for en hyggelig overnatting på Hotel Brosundet.
Bilen ble parkert, og vi sjekket inn på hotellet, personalet var smilende og servicen på topp.
Vi kom inn, peisen varmet og vi merket den flotte settingen satt stemningen med en gang.
Rom, betjeningen, frokost alt stemte. Nydelig! Vi kommer igjen. Vår favoritt i Norge til nå.
Tusen takk alle på Hotel Brosundet.

Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, moen0
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2022

Kjære moen0

Så utrolig koselig tilbakemelding, dette varmer våre hjerter Tusen takk!
Personalet på hotellet er noen stjerner, det er vi veldig glade for. Ikke alle som kan smykke seg med så nydelige kollegaer, men så har vi også verdens beste gjester!!!!

Håper vi sees igjen, ganske snart, hjertelig velkommen tilbake!!!

Sender dere en god klem fra gjengen på Hotel Brosundet

Anmeldt 13. januar 2022 via mobile enheter

Her blir man svært godt fulgt opp fra ankomst til avreise. Det er proffe ansatte som klarer å legge inn en personlig vri, og det blir jeg glad for. Herlige hotellrom, flotte lokaler med mange små avlukker der man kan sitte ned med venner og bekjente og ta en kopp kaffe eller bare nyte utsikten mot Brosundet. Jeg gleder meg alltid til disse oppholdene!

Dato for oppholdet: januar 2022
1  Takk, losalex2233
Merethe Aarseth, Guest Services / Front Office på Hotel Brosundet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2022

Kjære 2233

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, så utrolig fint skrevet. Håper vi sees igjen om ikke så lenge, hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 12. desember 2021 via mobile enheter

Kjempekoselig hotell med flott og sentral beliggenhet. Rommet og maten og servicen var også veldig bra.

Kommer uten tvil til å bo der neste gang jeg besøker Ålesund.

Skulle jeg sette fingeren på noe var det at vi fikk rom mot gaten og det var litt støy fra folk på gaten om natten.

Dato for oppholdet: november 2021
Takk, BeaB1975

Kjære BeaB1975

Så utrolig koselig å høre at du hadde det fint hos oss, det er det viktigste av alt! Det kan nok være litt roligere mot sundet ja, da sovner du til bølgeskvulp istedenfor feststemte folk i gaten :) Sender deg en god klem fra alle oss på Hotel Brosundet