“God mat, hyggelig betjening, romslig lokale”
Anmeldelse av Hk Restaurant

Hk Restaurant
Vurdert som nr. 33 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 23. juli 2020

Vi fikk god mat i store porsjoner til middag. Betjeningen er hyggelig, alle norsktalende. Fin innredning, stort lokale. Kunne sitte i bakgården, men det var for kaldt nå i juli.
Maten er for tiden mest kinesisk. Det kommer vietnamesisk mat etter sommeren, fikk vi vite.
Anbefales.

1  Takk, Voyagian

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flotte lokalet midt i sentrum. God service. Maten smaker godt men de bør ikke servere hermetikk sjampinjong.

1  Takk, MyD140713
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 29. august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Hk Restaurant, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Hk Restaurant? Del dine erfaringer!