“Veldig god mat, hyggelig sted med god atmosfære”
Anmeldelse av Hk Restaurant

Hk Restaurant
Vurdert som nr. 34 av 89 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 10. september 2021

Dette besøket på HK ga mersmak! Utsøkt mat, rikelige porsjoner og hyggelig betjening. En højdare! Anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, svmuller

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom onsdag i fellesferien og bar heldige og fikk bord uten å ha bestilt. Stedet har en rikholdig og variert meny. Oppmerksom og hyggelige ansatte. Kjempegod mat som kom ganske raskt. Fint og rent, hyggelig bakgård for dem som vil ha lift eller røyk. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dette var herlig! Hyggelig betjent og utrolig god mat. Lokalene var utrolig hyggelige og koselige og dette føltes som en ekte kinesisk restaurant. Alle var veldig effektive og maten kom raskt, men det var alikevel fantastisk mat. Jeg anbefaler på det høyeste dette stedet

Takk, Passport46453457533
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Supergod mat til bra pris. Spesialrettene er kjempegode-utsøkt. Veldig hyggelig betjening og utmerket service. Anbefales

Takk, Nomad68490108090
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig plass som jeg opplever som en familiebedrift. Vi kom i går og ville bare ha et par øl. Det var helt greit. Vi gikk tilbake i dag da alt annet var fullbooket. Det var ingen nedtur. Jeg må ha glutenfri mat og dette var første asiatiske restaurant hvor jeg fikk dette i menyen. Det ble en kjempe opplevelse med god mat og god drikke. Denne restauranten kan jeg anbefale.

Takk, 809stena

Reisende som så på Hk Restaurant, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Hk Restaurant? Del dine erfaringer!