“Middag for 4”
Anmeldelse av Cinque Minuti

Cinque Minuti
Vurdert som nr. 16 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 4. august 2021

Alle rettene smakte utrolig godt. Vi var 4 stk. Alle hadde forskjellige retter. Bokverket var like godt som det ser ut. Altså perfekt!

Takk, 431mayb

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk betjening! Fin atmosfære. Pizza, peroni, kake og cappuccino var helt topp. Kommer garantert tilbake

Takk, 198runem
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En perle av italiensk restaurant!
Første inntrykk av lokalet er nøktern, men maten derimot er av meget høy kvalitet. Om man er glad i italiensk mat er restauranten definitivt verdt et besøk - ikke noe tvil om det.
Vi spiste Lasagne, pasta og pizza før vi avrundet middagen med Tiramisu. Smaksopplevelsen var rett og slett himmelsk. Det er sånn italiensk mat skal smake.
Restauranten har et stort utvalg av delikate italienske dessert-spesialiteter. Må sees og nytes sammen med en god espresso.
Utvalg av vin er svært begrenset, men til gjengjeld er vinene på menyen av god kvalitet og matcher maten ypperlig.
Restauranten drives av italiener som legger sin sjel i å lage mat av høy kvalitet. Betjeningen er veldig hyggelig og italienske toner fra de ansatte setter en koselig preg på den ellers enkle innredningen.
God apetitt!

Takk, 85MartinS85
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Heilt ok pizza. Hadde ikke bestilt den igjen. Litt kaos bak disken. Noen fikk bestille på bordet, andre måtte bestille med disken.

Takk, Expedition817363
Anmeldt 9. juli 2021

familie på 5 som elsker pizza. vi bestilte 5 helt enkle pizza, de fleste margarita. tok i overkant lang tid for dette, - og da maten kom manglet det 2 pizzaer! fikk ingen beklagelse, bare et skuldertrekk, og beskjed om at kjøkkenet ikke hadde sett tallet 3 foran bestillingen.. måtte så vente hvertfall 15-20 minutter. ingen kompensasjon. litt kaos også ved betaling men i hvertfall med et lite smil.
alt i alt grei pizza, for mye skorpe og for lite ost og smak for min del, men servicen trakk slik ned at vi nok neppe kommer tilbake. synd, for dette kunne vært et flott sted for pizza.

Takk, agnete g

Reisende som så på Cinque Minuti, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Cinque Minuti? Del dine erfaringer!