“Fryktelig skuffet”
Anmeldelse av Emil's Burger

Emil's Burger
Vurdert som nr. 4 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var og hentet oss mat i kveld. Dette er desidert det dårligste jeg noen gang har spist. Får jeg diaré i morgen skal den i takeaway bagen og leveres tilbake til Emils burger! En burger på Statoil er en høydare i forhold til dette

1  Takk, 852larsr

Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

god pizza kom å spiss ass du får alle typer pizza her e vil anbefale denne plassen digg pizza yuppiiii

Takk, sagaofelias
Anmeldt 12. april 2021 via mobile enheter

Dro hit med nokken kompiser for en matbit. Blei møtt med smilende betjening som hva til god hjelp. Pizzan vi bestilte hva utrolig god og kan si den hva best i byen. Skal 100% tilbake:)

Takk, William_norve
Anmeldt 12. april 2021 via mobile enheter

Utrolig bra mat og utrolig flinke ansatte!! God plass og gode stoler!! Dette er en plass ALLE kan dra hvis de vil ha kvalitets mat!!

Takk, MathiasTfYeet
Anmeldt 12. april 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, anbefales å komme å spise her. God kundeservice, gode folk. Alle er velkomne hos Emils burger.

Takk, Y5851UUdaniels

Reisende som så på Emil's Burger, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Emil's Burger? Del dine erfaringer!