“Ypperlig service, god opplevelse”
Anmeldelse av Bryt Tapasbar

Bryt Tapasbar
Vurdert som nr. 45 av 90 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Local food meets Spanish food culture at Bryt Tapasbar. Low shoulders and hungry stomachs. Maybe it will be a good chat or maybe it will be an evening for the history books?
Anmeldt 25. juli 2021

Bredt og godt utvalg av velkjent tapas. God service, sjarmerende og moderne lokaler. Litt stive priser

Takk, FredrikF355

Anmeldt 25. juli 2021

Kjempefornøyd med maten, litt opp i pris, men absolutt veldig godt. God service, men utrolig god stemning i lokalet. Luftig, moderne møter gammelt og fin utsikt. Ls

Takk, KristineB232
Anmeldt 23. juli 2021

God atmosfære i restauranten. Hyggelige servitører. Men lite mat for pengene.. og ikke noe ekstraordinært. Desserten var best.

Takk, H506KVlindag
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi var fem personer og hadde ikke reservert bord - noe man MÅ gjøre - men betjeningen klarte likevel å ordne en plass til oss.
Betjeningen var serviceinnstilt og positive hele veien.
Vi bestilte "Stor tapasmeny" og fikk servert et nydelig og velbalansert måltid bestående av kalde og varme retter. Smakene var komplementære til hverandre og overgikk forventningene våre.
Vi valgte en god musserende vin først, og fulgt opp med
deres hvite sangria "Landlov" som var fruktig og deilig til maten.
Absolutt verdt et besøk!

1  Takk, 534larsh
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Førsteinntrykket var dårlig, på bordet var det dekt til med dekketallerkner fulle i skår. Maten kom raskt på bordet. Spennende og gode smakskombinasjoner. Dessverre var servicen ikke slik det bør forventes ut fra prisnivået. Feil vin ble servert, det ble ikke tilbudt å kjøpe mer vin, eller dessert etter at bordet ble ryddet. . For å betale måtte vi påkalle oppmerksomhet flere ganger. Potensialet er bra, men ikke imponert denne gangen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 602mariusf

Reisende som så på Bryt Tapasbar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bryt Tapasbar? Del dine erfaringer!