“Imponerende”
Anmeldelse av Bryt Tapasbar

Bryt Tapasbar
Vurdert som nr. 42 av 89 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Local food meets Spanish food culture at Bryt Tapasbar. Low shoulders and hungry stomachs. Maybe it will be a good chat or maybe it will be an evening for the history books?
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Super kveld!
Flink servitør som guidet oss angående valg, hva som er nok retter og riktig vin i forhold til tapasen! God service!! Maten var supergod! Gode kombinasjoner som passer godt iLag! Eneste jeg kan kicke på var at chipotle poteten var litt underkokt dermed var de litt hard. Men ellers var alt fantastisk godt! Her skal vi tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Marber2711

Anmeldt 25. juli 2021

Bredt og godt utvalg av velkjent tapas. God service, sjarmerende og moderne lokaler. Litt stive priser

Takk, FredrikF355
Anmeldt 25. juli 2021

Kjempefornøyd med maten, litt opp i pris, men absolutt veldig godt. God service, men utrolig god stemning i lokalet. Luftig, moderne møter gammelt og fin utsikt. Ls

Takk, KristineB232
Anmeldt 23. juli 2021

God atmosfære i restauranten. Hyggelige servitører. Men lite mat for pengene.. og ikke noe ekstraordinært. Desserten var best.

Takk, H506KVlindag
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi var fem personer og hadde ikke reservert bord - noe man MÅ gjøre - men betjeningen klarte likevel å ordne en plass til oss.
Betjeningen var serviceinnstilt og positive hele veien.
Vi bestilte "Stor tapasmeny" og fikk servert et nydelig og velbalansert måltid bestående av kalde og varme retter. Smakene var komplementære til hverandre og overgikk forventningene våre.
Vi valgte en god musserende vin først, og fulgt opp med
deres hvite sangria "Landlov" som var fruktig og deilig til maten.
Absolutt verdt et besøk!

1  Takk, 534larsh

Reisende som så på Bryt Tapasbar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bryt Tapasbar? Del dine erfaringer!