Expedia.comUSD 153
TripadvisorUSD 153
Algotels
Anmeldt 14. januar 2019

Har bodd her ved flere anledninger i forbindelse med jobb i området. Sentral beliggenhet, med kort gangavstand til bussterminalen og en rekke restauranter. Helt greie rom, litt under middels rengjøring på enkelte bad..Frokosten var standard og litt kjedelig. Men hyggelig og hjelpsomt personale!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Jtr009
kristinbjanesalesund, General Manager på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2019

Hei Jtr009,

tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for at du liker deg hos oss, og tar med oss kommentarene om frokosten. Dersom du har konkrete tips til hvordan vi kan forbedre den, ta gjerne direkte kontakt med oss på mail eller telefon.

Et godt renhold setter vi høyt, og har kontinuerlig tiltak som skal sikre at vi leverer topp også her. Din tilbakemelding er derfor veldig viktig.

Vi håper vi får gleden av å ønnske deg velkommen tilbake til oss.
Ha en fin sommer!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kanonflott hotell.
Fine rom, god frokost, sentral beliggendhet og et personellet i verdensklasse. Her ordner dem med oppmerksomhet på rommet ved ankomst, og tilrettelegger slik at du og dine skal få et flott opphold.

NB! Pass på å betal parkeringen din utenfor. Parkeringsvaktene i Ålesund sover aldri.

2  Takk, stianv2013
Torill G, Booking Manager på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei og tusen takk for tilbakemelding fra deg.
Så hyggelig at du trivdes og at du var fornøyd med oppholdet ditt her hos oss.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 14. oktober 2018

Hotellet legger vekt på at det er et forretnings hotell og ikke et "hygge" hotell. Oppholdet var helt greit, men ikke noe mer. Ba om og betalte for oppgradert rom, fikk et handikapprom, sterilt og kjedelig, sikkert flott om man sitter i rullestol. Frokosten var godkjent, men ikke mer. Kjedelig mat, kalde gummierte speilegg, det var slutt på juicen. Og at ingen gidder å smile er faktisk dårlig. Det som var mest positivt var lokaliseringen.

Takk, Php7980

Hei og tusen takk for din tilbakemelding.
Vi er lei oss for at hotellet og frokosten ikke sto til forventningene du hadde, vi lover forbedring her. Det som vi absolutt skal ta tak i er som du skriver at "ingen gidder å smile", her loves forbedring i alle avdelinger. Vi håper du gir oss en ny sjangse og at vi kan ønske deg velkommen tilbake til oss senere.

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde fått gode anbefalinger på dette hotellet, men ble veldig skuffet. Muøig jeg var uheldig med rommet og plassering.
Rommet: senga var kjempe god, så den skal dem ha skryt for.
Hadde vindu inn mot gangen i hotellet, så hørte alt som foregikk nede i baren. Veldig lytt og dette ødela nattesøvnen. Anbefaler vrikelig å be om IKKE å få det ved bestilling. Så kunne derfor heller ikke lufte.
Badet: veldig lite, fikk følelsen av en liten hybel. Ikke noe for to voksne.
Frokost: heilt grei, noe enkel kanskje.
Generelt: følte litt hotellet har gitt opp. Mange lyspærer som var ute av drift, særlig uten for heisene. Noen sto å blinket begge dagene jeg var der.
Ellers så var det litt plukk som løs dørlist og manglende himlinger.

Kommer nok ikke tilbake dessverre

Takk, lockoutkbclub
Torill G, Booking på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Takk for at du tok deg tid til å sende tilbakemelding til oss, selv om her var mye som ikke er som vi ønsker.
Vi lover å ta tak i det som du beskriver som mangler av ulik art, størrelsen på badet er desverre lite vi kan gjøre med... Jeg må få legge til at vi har ulike kategorier rom, noen er såkalte "innvendige" med vindu inn mot atrium, og du har rett i at det er mulig å be om ikke å få dette ved bestilling.
Jeg håper til tross for at du skriver som du gjør, at du likevel vil ta turen tilbake til byen og til Quality Hotel Waterfront.
Med ønsker om en fortsatt fin dag.

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Super beliggenhet. Kanonbra service av de ansatte, fikk anbefalinger om plasser å spise, rent å pent både inne å ute. God frokost. Kommer gjerne igjen. Kort vei inn til sentrum, en lite. Kilometer . Enkelt med parkering rett utenfor hotellet, litt dyrt selvsagt (220 PR døgn)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Skancke
Torill G, Booking Manager på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hei og tusen takk for at du har tatt deg tid å skrive om oss.
Vi er svært glad du var fornøyd med oppholdet og håper å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss også ved en senere anledning.
Med ønsker om en flott tirsdag.