Bli belønnet med One Key
kr 2 362
Bjørn H Saunes
Spikkestad, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 11. juli 2020via mobile enheter
Torill Gjerde, OtherQuality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. aug. 2020
Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding:) Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Team Waterfont!
kr 2 245
11.2 km fra Quality Hotel Waterfront Alesund
Gratis parkering
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk opphold på dette hotellet, to netter i sommerferien. Vi hadde gledet oss til å oppleve Ålesund, og det er alltid spennende å se hvordan hotellet er. Vi ble positivt overrasket over dette fine og flotte hotellet ved vannkanten. Kort vei til alt🙌Vi hadde et stort rom i øverste etasje og hadde en utrolig utsikt til fjord, fjell og morgensol. God mat og fin service av alle ansatte.
Skal vi tilbake til Ålesund, kommer vi til å velge det samme hotellet igjen!✌️

3  Takk, P2262RHlindar
Torill Gjerde, Other på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Wow! Dette gjorde virkelig dagen vår!! Tusen takk for toppscore:) Håper vi sees snart igjen! Hilsen Team Waterfront

Anmeldt 6. juli 2020

Choice lokker med tilbud 'kjøp 10 netter for 8000 kr.' i kjølvannet av Covid 19 krisen.
Hvilket er et bra tilbud. Et stort pluss for å prøve å få ting i gang igjen etter måneder med stillstans, permitteringer og usikkerhet.

Når det er sagt, så bør tilbudet være så tilnærmet likt et normalt hotellopphold som mulig. Det var det ikke. Vi bodde på Waterfront i 5 dager, og fikk beskjed om at rommet ikke ville bli vasket på disse dagene, med mindre vi ba om det. Håndklær ville heller ikke bli skiftet. Vi greier oss selvsagt uten at rommet vaskes på 5 dager, men vi ba faktisk om at det ble vasket etter 3. Det ble gjort. Vi ba også om nye håndklær et par ganger ila. oppholdet. Oppfordrer de folk til å bruke håndklærne flere ganger, er det minste man kan forlange at de kan henges opp til tørk på en ordentlig måte. Det var det ikke for 2 personer.

Frokosten var kanskje en av de dårligste jeg noen gang har fått på et norsk hotell. Både lite utvalg, og ikke spesielt bra kvalitet på det som var. I rettferdighetens navn nevner jeg igjen Covid 19-tiltak (med alt det innebar av ekstra innpakking, ingen selvforsyning av varm mat etc.) Speilegg (fra varmeskap) prøvde jeg ved to anledninger. Kalde og tørre egg som nok hadde vært i skapet en god stund.

Personalet var hyggelige og beliggenheten god, så alt i alt var det et greit opphold. Men jeg tror nok jeg prøver et annet hotell skulle jeg dra tilbake til Ålesund likevel.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Rune E
Anmeldt 12. mai 2020

Et meget bra hotell med perfekt beliggenhet til hele sentrum av Ålesund.! Praktiske rom med store lekre bad. Ble tatt godt imot av hyggelige May-Brith i resepsjonen, og fikk mange tips om diverse. Hilsen to fornøyde hotellgjester, og trøndere, på tur!

Takk, Troend4

Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding:) Dette var kjekt å høre! Vi skal gi beskjed til May-Brith også! :) Hilsen Team Waterfront

Anmeldt 10. mai 2020 via mobile enheter

Fint hotel, hyggelig betjening og løsningsorientert kjøkken i en presset situasjon.
Godt renhold, fine rom og trivelige omgivelser.

Dyr parkering, ellers helt topp.

Anbefales absolutt.

Takk for meg, vi sees igjen

Reisetype: Reiste alene
Takk, 379stianf

Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Du vet hva du får når du booker Quality. Helt standard hotellrom. Rent og pent. Fint plassering ut mot sjøen og kort vei til alt som befinner seg i Ålesund. Dessverre dårlig frokost, da buffet ikke er lov under koronakrisen.

Takk, Jon K