tovenb
11.2 km fra Quality Hotel Waterfront Alesund
Gratis parkering
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotell i gangavstand til det meste i Ålesund.
Blir 3 av 5 stjerner da dem ikke har parkeringsmuligheter eller avtale om billigere parkering. Koster 250 kr NOK i døgnet for parkering i parkeringshus.
Det var også ganske kaos under frokostbuffet. Dette skyldes antageligvis covid-19 restriksjoner.

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

En regntung weekend ankom vi Ålesund, men maten og rommet var kjempebra på hotellet. Man bør ikke gå ut for å finne bedre mat. Kort vei til trappene opp til fjellet og atlanterhavsparken. Ålesund har en fin arkitektur og vert å holde blikket opp når man går i sentrum.

1  Takk, mortena201
Torill Gjerde, Other på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding:) Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Team Waterfont!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et helt greit rom i 3 etasje. Fint bad og bra seng. Begrenset utsikt mot en parkeringsplass. Mulig å se sjøen med litt godvilje. Bra service i resepsjonen. Hotellet har et treningsrom, men flere av apparatene var ute av drift ( en tredemølle og ellipse maskinen). Frokosten holdt god korona standard. Beliggenheten var ok. Tar 5 min å gå til torget. Alt i alt kan hotellet anbefales.

1  Takk, bsh371113

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk opphold på dette hotellet, to netter i sommerferien. Vi hadde gledet oss til å oppleve Ålesund, og det er alltid spennende å se hvordan hotellet er. Vi ble positivt overrasket over dette fine og flotte hotellet ved vannkanten. Kort vei til alt🙌Vi hadde et stort rom i øverste etasje og hadde en utrolig utsikt til fjord, fjell og morgensol. God mat og fin service av alle ansatte.
Skal vi tilbake til Ålesund, kommer vi til å velge det samme hotellet igjen!✌️

3  Takk, P2262RHlindar

Wow! Dette gjorde virkelig dagen vår!! Tusen takk for toppscore:) Håper vi sees snart igjen! Hilsen Team Waterfront

Anmeldt 6. juli 2020

Choice lokker med tilbud 'kjøp 10 netter for 8000 kr.' i kjølvannet av Covid 19 krisen.
Hvilket er et bra tilbud. Et stort pluss for å prøve å få ting i gang igjen etter måneder med stillstans, permitteringer og usikkerhet.

Når det er sagt, så bør tilbudet være så tilnærmet likt et normalt hotellopphold som mulig. Det var det ikke. Vi bodde på Waterfront i 5 dager, og fikk beskjed om at rommet ikke ville bli vasket på disse dagene, med mindre vi ba om det. Håndklær ville heller ikke bli skiftet. Vi greier oss selvsagt uten at rommet vaskes på 5 dager, men vi ba faktisk om at det ble vasket etter 3. Det ble gjort. Vi ba også om nye håndklær et par ganger ila. oppholdet. Oppfordrer de folk til å bruke håndklærne flere ganger, er det minste man kan forlange at de kan henges opp til tørk på en ordentlig måte. Det var det ikke for 2 personer.

Frokosten var kanskje en av de dårligste jeg noen gang har fått på et norsk hotell. Både lite utvalg, og ikke spesielt bra kvalitet på det som var. I rettferdighetens navn nevner jeg igjen Covid 19-tiltak (med alt det innebar av ekstra innpakking, ingen selvforsyning av varm mat etc.) Speilegg (fra varmeskap) prøvde jeg ved to anledninger. Kalde og tørre egg som nok hadde vært i skapet en god stund.

Personalet var hyggelige og beliggenheten god, så alt i alt var det et greit opphold. Men jeg tror nok jeg prøver et annet hotell skulle jeg dra tilbake til Ålesund likevel.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Rune E