Booking.comUSD 203
TripadvisorUSD 189
CheapTicketsUSD 189
ZenHotels.comUSD 204
Anmeldt 20. juli 2020

Generelt var det et fint hotell med god beliggenhet. Frokosten var god. Litt skuffet over rommet. Mangler håndklær til en person, flere brukte glass med søppel stod på rommet og det luntet kloakk på badet.

Takk, Odd-Erik K
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt Superiorrom, det eneste som kunne minne om Superior var størrelsen. Stort rom, svært spartansk innredet, og med et lite delikat teppegulv. Veldig skitten vinduskarmen. Stort bad, med en dusj som var montert slik at hele badegulvet ble bløtt når man dusjet. Det finnes ikke mulighet til å tørke håndklær, kun en krok på veggen. Upraktisk når det oppfordres til å bruke håndklær flere ganger, og rommet ikke vaskes gjennom oppholdet. Det er en bitteliten hylle til å sette fra seg toalettsaker.
Helt ok frokost, men håndtering av smittevernregler var fraværende. Buffé for kald mat, og disk for servering av varm mat er tett sammen, ergo ingen mulighet til å holde avstand. Alt for mange rundt der på samme tid, og ingen ansatte til å veilede. Heldigvis mulighet til å sitte ute om været tillater det. Velger et annet hotell neste gang.

2  Takk, tovenb
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotell i gangavstand til det meste i Ålesund.
Blir 3 av 5 stjerner da dem ikke har parkeringsmuligheter eller avtale om billigere parkering. Koster 250 kr NOK i døgnet for parkering i parkeringshus.
Det var også ganske kaos under frokostbuffet. Dette skyldes antageligvis covid-19 restriksjoner.

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

En regntung weekend ankom vi Ålesund, men maten og rommet var kjempebra på hotellet. Man bør ikke gå ut for å finne bedre mat. Kort vei til trappene opp til fjellet og atlanterhavsparken. Ålesund har en fin arkitektur og vert å holde blikket opp når man går i sentrum.

1  Takk, mortena201
Torill Gjerde, Other på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding:) Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Team Waterfont!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et helt greit rom i 3 etasje. Fint bad og bra seng. Begrenset utsikt mot en parkeringsplass. Mulig å se sjøen med litt godvilje. Bra service i resepsjonen. Hotellet har et treningsrom, men flere av apparatene var ute av drift ( en tredemølle og ellipse maskinen). Frokosten holdt god korona standard. Beliggenheten var ok. Tar 5 min å gå til torget. Alt i alt kan hotellet anbefales.

1  Takk, bsh371113