kr 2 077
kr 2 383
Bli belønnet med One Key
RoesslandL
4,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juli 2020via mobile enheter
Torill Gjerde, OtherQuality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. aug. 2020
Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding:) Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Team Waterfont!
kr 3 220
    kr 2 156
0.7 km fra Quality Hotel Waterfront Alesund
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til og har bra rom, men det er for mye som trekker ned. Ikke mulig å regulere temperatur på badet. Dårlig temp regulering i rommet. Alle stikkontakter uten strøm når man slår av hovedlysene. Lysåpning fra badet inni rommet gjør at det forstyrrer om natten. Lite praktisk og ødelegger totalinntrykket.

Takk, RosslandR
Torill Gjerde, Other på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi er svært lei oss for at vi ikke klarte å innfri denne gangen. Vi takker for at du gir oss beskjed, og skal ta dette videre. Mvh Christina Frøysa, Markedssjef Quality Hotel Watefront

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Gjennomgående trist service. Lite interesserte og behjelpelige. Hotellrommet ble ikke klart før 1 1/2 time etter kl 15:00 (uten lovnad når rommet ville bli klart). Dårlig COVID-19 håndtering. Slapp vask av bord og stoler, og kaos under frokosten (dårlig organisering, trangt og mye kø). Litt manglende utvalg av frokost og ingen stell av rom ved flere dager overnatting. Flott plassering, men dårlig levert opplevelse.

2  Takk, Paal_NOR
Anmeldt 21. juli 2020

Rene og fine rom. Sentral beliggenhet. Hyggelig og behjelpelig personale som sørget for at man var fornøyd til tross for veldig mange personer i resepsjonen da vi ankom hotellet.
God frokost både før og etter at den tradisjonelle frokostbuffeten var tilbake.
Veldig greit hotell å ha med hund på. Fikk rom i «kjelleren» som var veldig greit da det var egen inngang der så man slapp å gå igjennom resepsjonen.
Alt i alt ett fint hotell!

Takk, thomasrE3441XM

Anmeldt 20. juli 2020

Generelt var det et fint hotell med god beliggenhet. Frokosten var god. Litt skuffet over rommet. Mangler håndklær til en person, flere brukte glass med søppel stod på rommet og det luntet kloakk på badet.

Takk, Odd-Erik K
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt Superiorrom, det eneste som kunne minne om Superior var størrelsen. Stort rom, svært spartansk innredet, og med et lite delikat teppegulv. Veldig skitten vinduskarmen. Stort bad, med en dusj som var montert slik at hele badegulvet ble bløtt når man dusjet. Det finnes ikke mulighet til å tørke håndklær, kun en krok på veggen. Upraktisk når det oppfordres til å bruke håndklær flere ganger, og rommet ikke vaskes gjennom oppholdet. Det er en bitteliten hylle til å sette fra seg toalettsaker.
Helt ok frokost, men håndtering av smittevernregler var fraværende. Buffé for kald mat, og disk for servering av varm mat er tett sammen, ergo ingen mulighet til å holde avstand. Alt for mange rundt der på samme tid, og ingen ansatte til å veilede. Heldigvis mulighet til å sitte ute om været tillater det. Velger et annet hotell neste gang.

2  Takk, tovenb