Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Trip.com
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt hotell med flotte ansatte. Rommene er noe slitt men har godt renhold. Lett vedlikehold av feks.speil som holder på å falle ned, burde vært en selvfølge. God frokost og hotellets resturant hadde meget god mat. Hyggelige og smilende betjening!

1  Takk, RoesslandL
Torill Gjerde, Other på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding:) Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Team Waterfont!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til og har bra rom, men det er for mye som trekker ned. Ikke mulig å regulere temperatur på badet. Dårlig temp regulering i rommet. Alle stikkontakter uten strøm når man slår av hovedlysene. Lysåpning fra badet inni rommet gjør at det forstyrrer om natten. Lite praktisk og ødelegger totalinntrykket.

Takk, RosslandR

Hei! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi er svært lei oss for at vi ikke klarte å innfri denne gangen. Vi takker for at du gir oss beskjed, og skal ta dette videre. Mvh Christina Frøysa, Markedssjef Quality Hotel Watefront

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Gjennomgående trist service. Lite interesserte og behjelpelige. Hotellrommet ble ikke klart før 1 1/2 time etter kl 15:00 (uten lovnad når rommet ville bli klart). Dårlig COVID-19 håndtering. Slapp vask av bord og stoler, og kaos under frokosten (dårlig organisering, trangt og mye kø). Litt manglende utvalg av frokost og ingen stell av rom ved flere dager overnatting. Flott plassering, men dårlig levert opplevelse.

2  Takk, Paal_NOR
Anmeldt 21. juli 2020

Rene og fine rom. Sentral beliggenhet. Hyggelig og behjelpelig personale som sørget for at man var fornøyd til tross for veldig mange personer i resepsjonen da vi ankom hotellet.
God frokost både før og etter at den tradisjonelle frokostbuffeten var tilbake.
Veldig greit hotell å ha med hund på. Fikk rom i «kjelleren» som var veldig greit da det var egen inngang der så man slapp å gå igjennom resepsjonen.
Alt i alt ett fint hotell!

Takk, thomasrE3441XM

Anmeldt 20. juli 2020

Generelt var det et fint hotell med god beliggenhet. Frokosten var god. Litt skuffet over rommet. Mangler håndklær til en person, flere brukte glass med søppel stod på rommet og det luntet kloakk på badet.

Takk, Odd-Erik K