Oda V
0.4 km fra Quality Hotel Waterfront Alesund
  • Agoda.com
0.5 km fra Quality Hotel Waterfront Alesund
Restaurant
Shower and bathroom basic  View is very nice
Bli belønnet med One Key
13.4 km fra Quality Hotel Waterfront Alesund
Gratis parkering
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en hyggelig overnatting, slett litt med å finne parkering, men svært hyggelig ansatt fikset en gratis parkering. God frokost og rent og pent. Kan anbefales, litt støy fra gaten utenfor. Kommer gjerne igjen men ønsker et rom med utsikt til sjøen.

Takk, Helene S
Torill Gjerde, Other på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Tusen takk for din rating:) Vi kan virkelig anbefale sjøutsikten vår! Gi oss en handsup neste gang du kommer, så skal vi prøve å imøtekomme dette! Mvh Christina Frøysa, markedssjef Quality Hotel Waterfront

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Dyre rom som vender ut mot konferanseområdet der vinduene er dekket med grå folie er elendig. Veldig missfornøyde gjester. Hadde forventet mer. Lite kontroll med konvid 19 på frokost. Anbefaler andre hotell i området. Spesielt Brosundet

Takk, jansZ9884EO
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom Waterfront hotell 24.7. På forhånd hadde jeg via mail fått bekreftet at det var OK å ha med hund. Da vi ankom hotellet så resepsjonisten ut som et spørsmålstegn da vi ankom med hund. Da jeg viste mailen svarte hun spisst tilbake. Vi fikk anvist rom i underetasjen med utsikt mot en parkeringsplass der de som parkerte kunne se rett inn på værelset. På hjemmesiden står det at hunder får en velkomstgave. Den var ikke der. Da jeg etterlyste den så visste ikke resepsjonisten noe om dette.
I restauranten så kunne en av kelnerne bare engelsk. Da jeg spurte om hun kun snakket engelsk svarte hun irritert at hun forsto norsk Vi bestilte en flaske rødvin årgang 2017 ifølge menyen. Det var årgang 2019 vi fikk. Å smake på vinen før hun skjenket var ikke aktuelt. Da vi skulle betale begynte tre av kelnerne å krangle høylytt fordi noen av gjestene ikke hadde betalt. Det var svært pinlig å være vitne og svært uprofesjonelt.
En som jobbet på kjøkkenet hadde på blå plasthansker. Hun gned seg først i ansiktet med den ene hånden. Så tok hun seg i ansiktet med den andre før hun igjen gned seg i ansiktet med den første hånden. Så fortsatte hun å dandere mat. Lite hygienisk spesielt i disse covid-19 tider.
Rommet var dårlig vasket: Listene var fulle av møkk og min hund fant en godbit etter en annen hund i ene hjørnet. Jeg reagerer på at vi hundeeiere får rom i underetasjen med innsyn fra alle som parkerer. Rommet var kaldt og det var umulig å regulere temperaturen. Det er altfor lite hylleplass og opphengsmuligheter på badet.
Mitt inntrykk er at personalet er lite profesjonelle , dårlig informerte , svarer med krass tone på tilbakemeldinger og spørsmål. Som gjest føler jeg meg ikke velkommen. Muligens er det et dårlig arbeidsmiljø på hotellet som påvirker personalet negativt?

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, blavei
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt hotell med flotte ansatte. Rommene er noe slitt men har godt renhold. Lett vedlikehold av feks.speil som holder på å falle ned, burde vært en selvfølge. God frokost og hotellets resturant hadde meget god mat. Hyggelige og smilende betjening!

1  Takk, RoesslandL

Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding:) Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen Team Waterfont!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til og har bra rom, men det er for mye som trekker ned. Ikke mulig å regulere temperatur på badet. Dårlig temp regulering i rommet. Alle stikkontakter uten strøm når man slår av hovedlysene. Lysåpning fra badet inni rommet gjør at det forstyrrer om natten. Lite praktisk og ødelegger totalinntrykket.

Takk, RosslandR

Hei! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi er svært lei oss for at vi ikke klarte å innfri denne gangen. Vi takker for at du gir oss beskjed, og skal ta dette videre. Mvh Christina Frøysa, Markedssjef Quality Hotel Watefront