TripadvisorUSD 189
Booking.comUSD 203
ZenHotels.comUSD 204
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Quality Hotel Waterfront og bestilte oppgradert rom for bedre plass og comfort. Ba spesielt om sjøutsikt. Fikk utsikt mot sjøen, men på grunn av koronasituasjonen ligger Viking Star i opplag rett foran hotellet og den tok all utsikten. Rommet, superiorrom, var greit nok, badet var veldig lite, og liggekomfort ikke top notch etter våre vurderinger. Rommet hadde ikke morgenkåper slik både Thon og Scandic sine superiorrom tilbyr. Frokosten var helt standard. Det var ingen koronatiltak, men det gikk allikevel greit.

Service hos ansatte får terningkast 6.

2  Takk, Solhav
Torill Gjerde, Other på Quality Hotel Waterfront Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Og først av alt: Tusen takk for at du gir våre servicehelter toppscore! Vi er svært lei oss for at vi ikke klarte å innfri utsikten denne gangen, da en stor båt ble lagt utenfor. Vi er helt enig i at utsikt til Sunnmørsalpene er mye bedre:)

Vi jobber hver eneste dag for at smittevernsreglene skal ivaretas.Vi følger alle retningslinjer som er blitt satt i forbindelse med buffetservering. Vi har opptil flere stasjoner med antibac i tillegg til den som står ved inngangen til buffetområdet. Alle bord og overflater, samt gripebstikk og kontaktflater på kaffe og dispensere blir desinfisert hvert 30 minutt. Når det kommer til køkultur prøver vi til enhver tid å overholde dette, sammen med gjestene. Vi beklager på det sterkeste om du ikke har oppfattet dette som tiltak. Mvh Christina Frøysa, Markedssjef Quality Hotel Waterfront

Anmeldt 28. juli 2020

Var på besøk på dette hotellet 25/7. Besøket stod ikke til forventningene: første vi ble møtt med var en resepsjonist som hadde rotet med bestillingen vår. Til tross for sendt Mail, og fått bekreftet forespørsel om hund, var det en utfordring at vi, nettopp, hadde med oss hund. På hjemmesiden til akkurat dette hotellet står det reklamert med at det koster 250 kr ekstra for hund, som også inkluderer en velkomstgave. Vi mottok ingen velkomstgave og da vi forhørte oss om dette var dette noe resepsjonisten aldri hadde hørt om og noen gave hadde hun ikke.

Rommet vårt hadde utsikt rett mot en parkeringsplass hvor cruiseskip og hurtigruten står plassert og vi så oss tvungen til å lukke igjen gardinene for å unngå tilsyn av forbipasserende.

Vi spiste middag ved hotellets restaurant. Vi bestilte en flaske vin fra menyen som var årgang 2017, noe som stod presisert i menyen. Vi fikk årgang 2019. Flasken fikk vi servert i glassene, uten å få mulighet eller tilbud om å få smake på vinen først. Det tror jeg faktisk er første gangen jeg har vært borti på en restaurant. Ingen av kelnerne snakket eller forstod norsk.

Da vi skulle betale ble vi første hånds-vitner til en høylytt krangel mellom de tre ansatte som jobbet på restauranten den kvelden. Tydeligvis var det noen som hadde forlatt uten å betale, og krangelen gikk først ut på hvordan dette kunne skje, hvem som hadde latt det skje og en påfølgende høylytt krangel over situasjonen i sin helhet. Det endte med at den ene kelneren stormet ut.

Kan dessverre ikke anbefale servicen på dette hotellet videre.

Takk, OdaV8
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en hyggelig overnatting, slett litt med å finne parkering, men svært hyggelig ansatt fikset en gratis parkering. God frokost og rent og pent. Kan anbefales, litt støy fra gaten utenfor. Kommer gjerne igjen men ønsker et rom med utsikt til sjøen.

Takk, Helene S

Hei! Tusen takk for din rating:) Vi kan virkelig anbefale sjøutsikten vår! Gi oss en handsup neste gang du kommer, så skal vi prøve å imøtekomme dette! Mvh Christina Frøysa, markedssjef Quality Hotel Waterfront

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Dyre rom som vender ut mot konferanseområdet der vinduene er dekket med grå folie er elendig. Veldig missfornøyde gjester. Hadde forventet mer. Lite kontroll med konvid 19 på frokost. Anbefaler andre hotell i området. Spesielt Brosundet

Takk, jansZ9884EO
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom Waterfront hotell 24.7. På forhånd hadde jeg via mail fått bekreftet at det var OK å ha med hund. Da vi ankom hotellet så resepsjonisten ut som et spørsmålstegn da vi ankom med hund. Da jeg viste mailen svarte hun spisst tilbake. Vi fikk anvist rom i underetasjen med utsikt mot en parkeringsplass der de som parkerte kunne se rett inn på værelset. På hjemmesiden står det at hunder får en velkomstgave. Den var ikke der. Da jeg etterlyste den så visste ikke resepsjonisten noe om dette.
I restauranten så kunne en av kelnerne bare engelsk. Da jeg spurte om hun kun snakket engelsk svarte hun irritert at hun forsto norsk Vi bestilte en flaske rødvin årgang 2017 ifølge menyen. Det var årgang 2019 vi fikk. Å smake på vinen før hun skjenket var ikke aktuelt. Da vi skulle betale begynte tre av kelnerne å krangle høylytt fordi noen av gjestene ikke hadde betalt. Det var svært pinlig å være vitne og svært uprofesjonelt.
En som jobbet på kjøkkenet hadde på blå plasthansker. Hun gned seg først i ansiktet med den ene hånden. Så tok hun seg i ansiktet med den andre før hun igjen gned seg i ansiktet med den første hånden. Så fortsatte hun å dandere mat. Lite hygienisk spesielt i disse covid-19 tider.
Rommet var dårlig vasket: Listene var fulle av møkk og min hund fant en godbit etter en annen hund i ene hjørnet. Jeg reagerer på at vi hundeeiere får rom i underetasjen med innsyn fra alle som parkerer. Rommet var kaldt og det var umulig å regulere temperaturen. Det er altfor lite hylleplass og opphengsmuligheter på badet.
Mitt inntrykk er at personalet er lite profesjonelle , dårlig informerte , svarer med krass tone på tilbakemeldinger og spørsmål. Som gjest føler jeg meg ikke velkommen. Muligens er det et dårlig arbeidsmiljø på hotellet som påvirker personalet negativt?

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, blavei