FindHotel
Priceline
eDreams
1924 av 922 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold på et delikat, vennlig og flott hotell! Alt var på stell, ryddig og rent, nydelig frokost og velorganisert mtp Covid regler. Beliggenheten er god, det meste er tilgjengelig i rimelig nærhet. Vi kommer gjerne igjen

1  Takk, Svein N
Anmeldt 7. juli 2021

Til en pris av NOK 1.746 forventes som et minimum et rent rom. Vi rengjorde rommet selv, da hotellet ikke hadde/ ikke ville tilby annet rom eller kompensasjon. Ingen minibar eller kjøleskap på rommet. Egentlig burde vi takket nei til rommet og funnet et annet hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, ojo1208
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Et helt greit hotell som ligger sentralt i byen. Veldig dyr parkering (250kr døgnet).

Hotellrommet i seg selv var ok. Vi bodde på familierom, men det var som et vanlig dobbeltrom. Sengesituasjonen var fullstendig krise; to enkeltsenger som var dyttet inntil hverandre og en skapseng. Det var ikke overmadrass som dekket begge sengene engang. Reiste med to barn som datt mellom madrassene for hver gang de skulle oppi «dobbeltsenga». Badet var veldig lite, og det automatiske lyset irriterte vettet av oss. I tillegg var rommet veldig varmt, og vi fikk ikke til å skru ned varmen. Ventilasjonsanlegget bråkte og holdt oss våkne gjennom natta.

Frokosten var en skandale. Dårlig utvalg i pålegg og tørre, harde rundstykker. Servitørene virket også veldig stresset, og etter den samme servitøren hadde kommet bort for å rydde bordet vårt tre ganger på ti minutter fikk vi en følelse av at de bare ville ha oss ut slik at nye fikk plass.

Første og siste gangen vi sov på dette hotellet.

Takk, ankrol8
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Bra hotell til god pris, som ligger svært sentralt. Hyggelig betjening og rene rom med flott utsikt. Covid-19 vennlig frokost med god avstand mellom bordene. Dette er et hotell jeg kommer til å besøke igjen.

Parkering i kjelleren var ett stort pluss.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 1. juni 2021

Jeg ble veldig positivt overrasket over hotellet som har sentral beliggenhet, veldig hyggelige ansatte og stor og rikholdig frokostbuffet. Rommet var bra, - rent og pent og til en fornuftig pris. Det jeg savnet var at mannen min og jeg hadde hver vår dyne så vi slapp å dele dyne.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ingeborg56