Destinia.com
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet og ok frokost, men rommet vårt trengte en oppussing. Virket som om det har vært vannlekkasje så gulv var bulkete og med skarpe kanter, og badet manglet knagger til å henge opp håndklær o.l
Noe skuffende opplevelse og ikke verdt prisen.

Takk, Wenchehr76
Anmeldt 25. juli 2021

Dårlig service, underbemannet, mye støy fra gaten selv på rom mot parkeringsplass. Glassvegg fra badet inn mot rommet gjorde at lyset , som gikk på automatisk lyste opp soverommet om natten.
Ekstremt dyrt i forhold til det man fikk.
Sengen var som en vannseng, når en snudde seg, følte den andre seg på bøljan blå.
Dette bleien dårlig natt med lite søvn.
Skyldte på corona for at de ikke gjorde rent rommet ved besøk onder tre døgn. ER DET MULIG, VÆR ÆRLIG OG SI DERE IKKE HAR NOK BEMANNING.
SETT NED PRISEN.

Romtips: Velg et annet hotell
Takk, LisbethW91
Anmeldt 21. juli 2021

Greit rom. Ingen romservice eller nye håndklær. Bra frokost. Ikke bra service i baren og dårlig uteplass. Elendig musikk og ubehagelige sittegrupper. Bartender taster på mobil mens kunder venter på å bestille. 250 kr. døgnet for parkering

Takk, R8895HKelisabethl
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi er et voksent par som tilbrakte en helg i Ålesund i slutten av juni. Sentralt og hyggelig hotell med super service. Greit med parkering (mot avgift) både utendørs og i parkeringshus. God frokost. Bra rutiner på smittevern. Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Øyene Godøy og Giske er verdt et besøk, vi gikk fjelltur på Godøy på fine veier/stier. Aksla er selvsagt et must.
Takk, Msrit71
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig hyggelig opphold på et delikat, vennlig og flott hotell! Alt var på stell, ryddig og rent, nydelig frokost og velorganisert mtp Covid regler. Beliggenheten er god, det meste er tilgjengelig i rimelig nærhet. Vi kommer gjerne igjen

1  Takk, Svein N