Trip.com
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Quality HotelsUSD 157
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Var her i 2 netter i anledning ferietur. Et hotell med fin beliggenhet nært sentrum, gangavstand til det meste. Rommet vi fikk var romslig med gode myke sengeklær og håndklær. Til tross for at vi fikk beskjed om at det grunnet covid ikke ble rengjort rom i løpet oppholdet, fikk vi etter en natt tilbud om nye hpndklær av en stuepike. God og imøtekommende service fra alle vi møtte.
Mange hoteller har litt for varme rom om nettene og dette var intet unntak til tross for at vi kunne ha vinduet i stor lufteposisjon.

Frokosten var god, men savner det lille ekstra for at dette skulle bli topp-skår. Savnet blant annet ett litt større te-utvalg, surnet-melk varianter som biola, og ett litt bredere påleggsutvalg.
Men for all del, frokosten var god, beliggenheten var perfekt, rommet romslig med myke sengeklær, og servicinstilt personale.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ainahaug
Anmeldt 10. august 2021

Bestillte et rimelig rom, men ingen opplysninger om at rommet er knøtt lite og at vinduet vender inn mot innendørs trapp og ikke kan åpnes. Ved ankomst ble vi gjort oppmerksom på dette og kunne oppgradere med å betale mere. Rene sjørøveri! Det bør på nettsteder hvor det bestilles, gjøres oppmerksom på slike forhold. Ble rimelig varmt på natten og lite søvn. Det finnes nok et hotell i Ålesund med bedre rom til den prisen vi betalte. Så søk etter et annet hotell en dette!

Romtips: Ring hotellet for å spørre om rommet
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, joran2021
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet og ok frokost, men rommet vårt trengte en oppussing. Virket som om det har vært vannlekkasje så gulv var bulkete og med skarpe kanter, og badet manglet knagger til å henge opp håndklær o.l
Noe skuffende opplevelse og ikke verdt prisen.

Takk, Wenchehr76
Anmeldt 25. juli 2021

Dårlig service, underbemannet, mye støy fra gaten selv på rom mot parkeringsplass. Glassvegg fra badet inn mot rommet gjorde at lyset , som gikk på automatisk lyste opp soverommet om natten.
Ekstremt dyrt i forhold til det man fikk.
Sengen var som en vannseng, når en snudde seg, følte den andre seg på bøljan blå.
Dette bleien dårlig natt med lite søvn.
Skyldte på corona for at de ikke gjorde rent rommet ved besøk onder tre døgn. ER DET MULIG, VÆR ÆRLIG OG SI DERE IKKE HAR NOK BEMANNING.
SETT NED PRISEN.

Romtips: Velg et annet hotell
Takk, LisbethW91
Anmeldt 21. juli 2021

Greit rom. Ingen romservice eller nye håndklær. Bra frokost. Ikke bra service i baren og dårlig uteplass. Elendig musikk og ubehagelige sittegrupper. Bartender taster på mobil mens kunder venter på å bestille. 250 kr. døgnet for parkering

Takk, R8895HKelisabethl