FindHotel
Lol.travel
Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg hadde et nytt og innholdsrikt opphold med venner i Jugendbyen 7-10. okt. Det var helt fantastisk. Hotellet har nydelig utsikt, funksjonelle rom og utsøkt frokost. Atmosfæren er prima og trivselsfaktoren er høy. Vi kommer gjerne igjen.
Rolf Hugo Hanssen

1  Takk, rolfhugoh
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Overnattet sammen med mann og to barn. Rommet hadde grei størrelse og sovesofa var redd opp til barna. Vi voksne fikk to enkle senger i stede for dobbeltseng. Vi hadde ønske om kjøleskap og rom i høyden. Første ønske ble innfridd. Men skuffelsen var stor når vi fikk rom i 2 etasje, med utsikt mot en murvegg, på bakkeplan. På rommet var det ikke vindu, men en terassedør, med en spinkel lenke på... Ingen terasse heller, men ett gjerde ut mot veien som for øvrig er hovedtilkomstveien til hotellet. Utrolig dårlig ventilasjon på rommet resulterte i utrolig dårlig og tett luft om natten, som igjen førte til at vi måtte sove med terrassedøren åpen. Til tider var det mye støy utenfor med biler, folk som kom trillende med kofferter eller generelt høylytte mennesker som gikk forbi og sikkert skulle til eller fra hotellet. Ene natten ble noe knust utenfor hotellet og vi var til tider redd for at noen skulle prøve å klatre inn terrassedøren da den var så langt ned mot bakkeplan. Dette var siste natten, og vi angret bittert på at vi ikke ba om et annet rom etter første natten. Tre netter overnatting, uten noe god søvn dessverre... Hotellet ellers er helt greit. Med lekerom for ungene og god mat i restauranten. Slitt hotell, men med fantastisk utsikt fra restaurant og god beliggehnhet om du ønsker å bo midt i sentrum av Ålesund.

1  Takk, Silje-Karin V
Anmeldt 3. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Silje Viken S, General Manager på Scandic Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Hadde det ikke vært for serviceinnstilt personale i resepsjonen, så hadde dette hotellet fått enda dårligere vurdering. Resepsjonistene var blide og serviceinnstilte. Nedenfor kommer en liste over hva vi var misfornøyde med:

-Standaren på rommene samsvarer ikke med bildene på bookingsiden. Hotellet bærer preg av å være nedslitt.
-Tapeten (glassfiberstriene) på rommene er gamle og skitne. Flisene på badet er også delvis dårlige (knuste)
-Interiørmessig trenger rommene et løft: Deler av møblementet er 90-talls
-Renhold: Fellesarealet (ganger/heis) er skitne. Renhold på rommene er Ok- (gulv og bord er rene, mens vegger trolig ikke har blitt vasket på lang tid)
-Ventilasjon: Noen rom mangler skikkelig ventilasjon og blir for varme (rommene har ikke aircondition)
-Rommet vårt hadde ikke telefon
-Det koster 170 kr for parkering per døgn (dette blir det ikke opplyst om på bookingsidene)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, AnneM190479
Silje Viken S, General Manager på Scandic Alesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Kjære AnneM190479.

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive til oss, det setter vi stor pris på.

Jeg er glad for at du du opplevde resepsjonistene som serviceinnstilte og blide, det er veldig godt å høre.

Vi har ikke bilder av alle rommene våre på nettsiden, da vi har mange forskjellige romtyper, så du har du helt rett i.
Vi er et hotell som begynner å bli klart for oppussing, så det håper vi at vi får igang i løpet av nær fremtid.
Det skal dog ikke være skittent, så vi gjennomgår rutinene våre for å se om vi kan forbedre oss her.
Det var godt å høre at rommene våre var rene.
Det har dessverre skjedd en glipp, slik den nye oppdateringen på parkeringsavgiften (fra 150 kr til 170 kr natten) ikke var kommet med på våre nettsider. Dette holder vi på å oppdatere nå.

Ønsker deg og dine en riktig god høst.

Mvh Silje Skarlund