Sigrund H
    kr 3 100
0.1 km fra Scandic Alesund
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Greit og sentralt hotell i Ålesund. Rommet og badet kunne trengt en oppgradering. Frokosten var ok men altfor liten for mengden mennesker som kommer når det er størst pågang. Trekker ned at det ikke fantes ordentlig bacon.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Copiloto78
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ankom hotellet sent på kvelden. Parkerte i P-hus like ved hotellet. Ble ønsket velkommen av trivelig resepsjonist som også anbefalte hotellets restaurant. Rommet var enkelt og noe slitt men fin utsikt mot Brosundet. En helt grei opplevelse med fin frokost.

Takk, 706kyrrea
Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg hadde et nytt og innholdsrikt opphold med venner i Jugendbyen 7-10. okt. Det var helt fantastisk. Hotellet har nydelig utsikt, funksjonelle rom og utsøkt frokost. Atmosfæren er prima og trivselsfaktoren er høy. Vi kommer gjerne igjen.
Rolf Hugo Hanssen

1  Takk, rolfhugoh
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Overnattet sammen med mann og to barn. Rommet hadde grei størrelse og sovesofa var redd opp til barna. Vi voksne fikk to enkle senger i stede for dobbeltseng. Vi hadde ønske om kjøleskap og rom i høyden. Første ønske ble innfridd. Men skuffelsen var stor når vi fikk rom i 2 etasje, med utsikt mot en murvegg, på bakkeplan. På rommet var det ikke vindu, men en terassedør, med en spinkel lenke på... Ingen terasse heller, men ett gjerde ut mot veien som for øvrig er hovedtilkomstveien til hotellet. Utrolig dårlig ventilasjon på rommet resulterte i utrolig dårlig og tett luft om natten, som igjen førte til at vi måtte sove med terrassedøren åpen. Til tider var det mye støy utenfor med biler, folk som kom trillende med kofferter eller generelt høylytte mennesker som gikk forbi og sikkert skulle til eller fra hotellet. Ene natten ble noe knust utenfor hotellet og vi var til tider redd for at noen skulle prøve å klatre inn terrassedøren da den var så langt ned mot bakkeplan. Dette var siste natten, og vi angret bittert på at vi ikke ba om et annet rom etter første natten. Tre netter overnatting, uten noe god søvn dessverre... Hotellet ellers er helt greit. Med lekerom for ungene og god mat i restauranten. Slitt hotell, men med fantastisk utsikt fra restaurant og god beliggehnhet om du ønsker å bo midt i sentrum av Ålesund.

1  Takk, Silje-Karin V