Anmeldt 18. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 26. november 2018

Et fint hotell sentralt i Ålesund , rommene er store og rene.Frokosten er fantastisk i lyse og fine lokaler mot Havna i Ålesund .
Et OK treningsrom i kjelleren
Ikke langt unna er trappene opp mot Fjellstua med utsikt over Ålesund og øyene rundt , anbefales

Romtips: Be om utsikt mor havna
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, gjomyre
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Hotellkjeden Scandic har for oss alltid levert god kvalitet,- med imøtekomme personal , hyggelige rom, og god mat..
Her på hotellet sviktet noe.
Første inntrykk er vårt møte med resepsjonen - betjening litt fraværende..
Som ‘ top floor’ kunder vet vi hva vi kan forvente - gjestene skal ikke være nødt å ‘ ta med’ hilsenen som alltid skal stå på rommet når vi ankommer..
Som oftest er det rikelig med puter i sengene, her lå det ei lita tynn pute på hver seng, måtte brette den dobbel for å få litt høyde..
Her savnet vi ‘ å bli sett’ som kunder da vi var i området, samt forlot hotellet..Blikk, smil og hilsen er enkelt å bidra med..Her kunne det trengs et lite oppfriskningskurs..

2  Takk, sigrundh
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Greit og sentralt hotell i Ålesund. Rommet og badet kunne trengt en oppgradering. Frokosten var ok men altfor liten for mengden mennesker som kommer når det er størst pågang. Trekker ned at det ikke fantes ordentlig bacon.

1  Takk, Copiloto78
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ankom hotellet sent på kvelden. Parkerte i P-hus like ved hotellet. Ble ønsket velkommen av trivelig resepsjonist som også anbefalte hotellets restaurant. Rommet var enkelt og noe slitt men fin utsikt mot Brosundet. En helt grei opplevelse med fin frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 706kyrrea