Anmeldt 4. februar 2019

Veggene må ha vært laget av papp, her var det ekstremt lytt både fra gatenivå og fra gangen. Regner med det ikke var noen på naborommet, ellers hadde vi hørt det. Frokosten var god, og betjeningen hyggelig. Ok hotell for en natt, veldig nedslitt bad.

Dato for oppholdet: februar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Journey22769813004
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Det hjelper lite på imagen med store porsjoner av såpe og sjampo i spruteflasker, for å berge miljøet, når man må stå i et badekar å dusje.
Dette medfører automatisk lav score.
Rommene er dårlig utstyrt, begynner å bli slitt og du må som sagt stå i badekaret for å dusje.
Hyggelig betjening i resepsjonen hjelper på, og drar hotellet opp til helt greit.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, oskarlyngstad
Anmeldt 18. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 26. november 2018

Et fint hotell sentralt i Ålesund , rommene er store og rene.Frokosten er fantastisk i lyse og fine lokaler mot Havna i Ålesund .
Et OK treningsrom i kjelleren
Ikke langt unna er trappene opp mot Fjellstua med utsikt over Ålesund og øyene rundt , anbefales

Romtips: Be om utsikt mor havna
Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, gjomyre
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Hotellkjeden Scandic har for oss alltid levert god kvalitet,- med imøtekomme personal , hyggelige rom, og god mat..
Her på hotellet sviktet noe.
Første inntrykk er vårt møte med resepsjonen - betjening litt fraværende..
Som ‘ top floor’ kunder vet vi hva vi kan forvente - gjestene skal ikke være nødt å ‘ ta med’ hilsenen som alltid skal stå på rommet når vi ankommer..
Som oftest er det rikelig med puter i sengene, her lå det ei lita tynn pute på hver seng, måtte brette den dobbel for å få litt høyde..
Her savnet vi ‘ å bli sett’ som kunder da vi var i området, samt forlot hotellet..Blikk, smil og hilsen er enkelt å bidra med..Her kunne det trengs et lite oppfriskningskurs..

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, sigrundh