Anmeldt 24. april 2019

Sentralt og bra størrelse på rom, føltes romslig og luftig. Til og med plass til barnevogn på rommet. Frokosten helt OK. Barna fikk søte påskeegg ved innsjekk - det var suksess. Positivt overrasket :) Kan anbefales :)

Dato for oppholdet: april 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Inspire32928650195
Anmeldt 23. april 2019

Trivelig sted som oppfyller forventningene. Hyggelig personale. God størrelse på rom og gode senger. Lite støy på rommet. Meget godt utvalg og kvalitet på frokosten. Litt avstand til fint og malerisk sentrum.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Positiv99
Anmeldt 2. april 2019

Anmeldt 30. mars 2019

2 voksne og 1 barn koste seg skikkelig på helgetur. Veldig populært for 5-åringen med egen middagsmeny der hun kunne krysse av for hvilke alternativer hun ville ha å spise og drikke. Rommet var varmet godt opp, noe som var godt da vi var frosne ved ankomst.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Torill D