FindHotel
eDreams
Snaptravel
Lol.travel
Anmeldt 12. juli 2020

Fant dette hotellet på nettet og valgte to netter her, for å oppleve Ålesund. Sentralt beliggende, litt dårlig med parkering, men det gikk greit det også. Fant et parkerings hus rundt 500m fra hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, svenpsa2020
Anmeldt 10. juli 2020

Hotellet ligger supert på bryggekanten sentralt i Ålesund. Kort gangavstand til de fleste attraksjoner, gågata og spisesteder. Enkelt med parkering i kjeller på hotellet. Frokosten var litt lite "attraktiv", med en tallerken med pålegg, vi savnet tomat,paprika, litt mer agurk og salat - selv i disse Korona tider. Lenestolene på rommet kunne med hell vært byttet ut. De var slitt og så møkkete ut.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Bekobb
Anmeldt 10. juli 2020

Hotellet har en god plassering nesten midt i byen. Det var vanskelig å finne parkering men til slutt fant vi et sted å parkere. Rommet er fint, rent og har en passe god utsikt over Ålesund havn. De delte opp i forskjellige klokkeslett når du skulle spise frokost å spise frokosten, det er best tidlig om morgningen for da har du størst utvalg. Frokosten var skuffende men grei nok til å komme gjennom dagen. De som jobber på hotellet er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Takk, SvenAdri
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Behagelig hotell med flott beliggenhet, gåavstand til det meste. Hyggelig betjening, renholdet virker greit. Flott frokost buffé. Hotellet bærer preg av at det er gammelt, dette er ikke et problem. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, Laader
Anmeldt 7. juli 2020