eDreams
Gratis parkering
Se flere hoteller i Ålesund
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldt 21. juli 2020

Sentralt hotell i Ålesund sentrum med sjøutsikt. Gangavstand til alle sights. Fint at hotellet kunne ordne parkering. Stort fint rom og bad. Stille og rolig strøk. Flott utsikt fra spiserom. Amputert buffet pga korona. Savnet bacon!!

Takk, 994liner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde to netter på dette hotellet. Hadde i bestillingen bedt om å få rom opp i etasjene med utsikt, men ble tildelt rom i 2. etasje med begrenset utsikt. Rommet var greit, men slitt, spesielt bad og møbler. Det ble ikke ryddet bort glass og kopper fra rommene, men redd senger og skifte av håndklær. Frokosten var middels, stor etterspørsel etter bacon, som de sa de ikke hadde pga. en sentral bestemmelse.
Fin beliggenhet og ok service, men velgernes et litt freshere hotell neste gang.

Ble gjort oppmerksom på ved ankomst at det kunne bli vanskelig å få restaurantbord i Ålesund om kvelden, da det var mye turister og begrensede plasser pga. koronaen! Og det stemte, ble fortalt at man bør booke bord en ukes tid i forveien. Vi var likevel heldig og fikk bord begge kveldene (avbestilling og oppsøkte restaurantene, umulig å komme gjennom på telefon). Vi møtte flere som var uten bord og plass på restauranter disse kveldene!

2  Takk, Matta1959
Anmeldt 12. juli 2020

Fant dette hotellet på nettet og valgte to netter her, for å oppleve Ålesund. Sentralt beliggende, litt dårlig med parkering, men det gikk greit det også. Fant et parkerings hus rundt 500m fra hotellet.

Takk, svenpsa2020
Anmeldt 10. juli 2020

Hotellet ligger supert på bryggekanten sentralt i Ålesund. Kort gangavstand til de fleste attraksjoner, gågata og spisesteder. Enkelt med parkering i kjeller på hotellet. Frokosten var litt lite "attraktiv", med en tallerken med pålegg, vi savnet tomat,paprika, litt mer agurk og salat - selv i disse Korona tider. Lenestolene på rommet kunne med hell vært byttet ut. De var slitt og så møkkete ut.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Bekobb