Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
eDreams
Snaptravel
Lol.travel
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Generelt: Problemet med hoteller som har god beliggenhet på steder der det er mye folk er at de ikke trenger gjøre en innsats for å ha fullt belegg. I tillegg er det dyrt for dem å stenge for å oppgradere. Det burde de likevel ta seg råd til her, for dette var ganske så ille.

Rom: vi hadde et «Family four», men jeg er glad vi bare var tre. For dette var stusselige greier til 2500kr. Rommet bærer preg av tung slitasje og møblene er av billig og sliten type. Sengene er forferdelige, kun slått av den helt krisedårlige ekstrasenga, en sovesofa hvor man ligger i nedoverbakke. Badet har en stor dusj pg greit med håndklær, men er så slitt at det er vanskelig å se for seg at det er rent. I disse tider oppleves det ekkelt. Rommet vårt var på baksiden av hotellet og hadde utsikt inn i en murvegg. Man kan ikke alltid regne med utsikt, men det hjalp ikke på det elendige inntrykket.

Fellesområder: her var alt stengt, så det fikk vi ikke vurdert. Men generelt er ganger, resepsjon og hele bygget preget av dårlig luft og slitasje.

Mat: stappfull frokost i koronatider. Men delt inn etter timer, og servering ved bordet. Godt utvalg og god frokost, som det heldigvis alltid er hos Scandic.

Service: fantastisk. Vi ble møtt av blide, serviceinnstilte og hjelpsomme ansatte i resepsjonen, frokostsalen og på telefonen. Uten dem hadde det vært en ener.

Beliggenhet: nydelig plassert i Ålesund. Men med mindre de pusser opp litt ville jeg valgt et annet sted om jeg kunne.

1  Takk, Pia75
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin plassering til det meste. Helt elendig plass i parkeringskjelleren. Heldigvis har de en privat parkering om man spør resepsjonen, for samme pris som i kjelleren. Syns det var litt vel fullt i frokosten til å kunne følge anbefalingene om avstand. Savnet bacon og brødet var tørt.
Ellers var oppholdet fint og rommene bra.

Takk, Amundsent
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Et eldre hotell med god beliggenhet. Ikke restaurant eller bar. Rommet vårt var av eldre karakter, og det har en del støy fra utsiden av lobbyen på natters tid. En av de rimeligere hotellene i byen, men ikke veldig mye rimeligere. Ingen bacon i frokosten noen av dagene.

2  Takk, herjehh
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

På norgesferie ble en natt tilbragt på Scandic Ålesund. Hotellet har en veldig fin beliggenhet rett ved vannet og ser helt greit ut fra utsiden, litt gammeldags stil men samtidig veldig fint.

Etter 8 timers kjøretur var det godt å komme til hotellet og sjekke inn. Det var trangt om parkeringsplasser i området ved hotellet, så det er hardt om plassene for de som skal bo på hotellet. Det er ikke umulig å finne plass.

Rommene var fine med gode senger, et rom med flott utsikt rett mot vannet, og et med vann/vegg utsikt. Alt i alt to veldig fine rom. Rommene hadde derimot satt pris på en oppussing, bad og dusj var litt sånn at man helst ikke vil dusje. Så det trekker litt ned på totalen.

Frokosten var bra, og det var veldig greit system for frokost som fungerte helt utmerket. Ikke for mye kø og folk som går oppå hverandre!

Kommer nok tilbake ved en senere anledning, men ville nok ikke leid mer enn 1-2 netter.

1  Takk, Smile F
Anmeldt 23. juli 2020

På vår planlagte Norgesferie var dette hotellet vår første destinasjon. Vi bestilte hotellrom for 2 personer og en hund, dette rommet måtte være rullestol-vennlig. Etter besøket så har jeg fått inntrykk av at personer i rullestol og dyr ikke er spesielt velkomne her. Først ankom vi hotellet litt utpå kvelden etter å ha kjørt ca. 13 timer i bil, da var det ingen ledige parkeringsplasser i umiddelbar nærhet til hotellet. Det ble da til at min samboer bærte all bagasje ut av bilen og satte meg igjen på hotellet før han kunne kjøre avgårde og parkere bilen. Rullestolinngangen hadde en 3-4 cm høy kant man måtte over før man kunne trille inn i resepsjonen, resepsjonistene på vakt stod bare å kikket på at jeg ikke kom over denne kanten før hun ene sa "nei? Er ikke sikkert det går.." uten å engang spørre om jeg trengte hjelp. For å så komme til rommet i 1. Etasje måtte man over ytterligere 3 dørstokklignende hinder. Når vi omsider kom inn på rommet fant vår hund en bamse som forrige gjest tydeligvis hadde mistet, det vil igjen bety at rengjøringen i disse covid-19 tider kanskje var i dårligste laget, når vi etter den lange bilturen tenkte å ta en tur i dusjen oppdaget jeg en hårball ved siden av sluket i dusjen på størrelse med en liten golfball (Æsj!!), så da ble det ingen dusj. Når vi skulle legge oss fikk jeg ikke kjørt rullestolen på siden av sengen pga. En kjempe søyle som gikk fra gulv til tak, ikke fikk jeg kjørt rundt den heller, heldigvis hadde jeg samboer med meg som kunne støtte meg bort til sengen, dette bør være unødvendig når man har bestilt rom for rullestolbruker. Så alt i alt kommer vi ALDRI til å besøke dette nedslitte/lite service vennlige hotellet igjen, og mest sansynlig ikke Ålesund heller med dette første inntrykket. Dette hotellet er rett og slett det dårligste Scandic hotellet vi har bodd på noen gang, og det har nå blitt en del.

Takk, Linngrudge