Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
eDreams
Snaptravel
Lol.travel
Anmeldt 28. juli 2020

fint rom helt øverst(standard rom)i den nye delen,nydelig skinn stressless med skammel foran vinduet var virkelig en overraskelse,deilige senger,Premium produkter på badet i refill automater,mye bedre med premium produkter i stedet for små pakker med so-so kvalitet!-virkelig et Pluss for kresne damer med langt hår!vi ankom sent så det var dessverre kun tidlig "slot" igjen på frokosten(7-8),jeg var som B menneske ikke happy med dette,men ble allikevel imponert over måten de ordnet frokosten på og kvaliteten på produktene!som et plaster på såret for at vi måtte stå opp så tidlig fikk vi sen utsjekk til kl.1400 på tross av fult belegg,meget imøtekommende personale,dette gjorde at vi fikk max ut av dagen da hadde sent fly hjem.jeg vil poengtere at har ikke status på Scandic men ble alikevel meget godt ivaretatt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, xtrucker84
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en flott opplevelse av vakre Ålesund. Hotellet Scandic Ålesund lå flott til i koselige omgivelser. Sentralt og nærme det meste. Hyggelig betjening og store, gode rom. Fine frokostlokaler med utsikt mot fjorden.
Kan virkelig anbefales.

1  Takk, Sunhome74
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Generelt: Problemet med hoteller som har god beliggenhet på steder der det er mye folk er at de ikke trenger gjøre en innsats for å ha fullt belegg. I tillegg er det dyrt for dem å stenge for å oppgradere. Det burde de likevel ta seg råd til her, for dette var ganske så ille.

Rom: vi hadde et «Family four», men jeg er glad vi bare var tre. For dette var stusselige greier til 2500kr. Rommet bærer preg av tung slitasje og møblene er av billig og sliten type. Sengene er forferdelige, kun slått av den helt krisedårlige ekstrasenga, en sovesofa hvor man ligger i nedoverbakke. Badet har en stor dusj pg greit med håndklær, men er så slitt at det er vanskelig å se for seg at det er rent. I disse tider oppleves det ekkelt. Rommet vårt var på baksiden av hotellet og hadde utsikt inn i en murvegg. Man kan ikke alltid regne med utsikt, men det hjalp ikke på det elendige inntrykket.

Fellesområder: her var alt stengt, så det fikk vi ikke vurdert. Men generelt er ganger, resepsjon og hele bygget preget av dårlig luft og slitasje.

Mat: stappfull frokost i koronatider. Men delt inn etter timer, og servering ved bordet. Godt utvalg og god frokost, som det heldigvis alltid er hos Scandic.

Service: fantastisk. Vi ble møtt av blide, serviceinnstilte og hjelpsomme ansatte i resepsjonen, frokostsalen og på telefonen. Uten dem hadde det vært en ener.

Beliggenhet: nydelig plassert i Ålesund. Men med mindre de pusser opp litt ville jeg valgt et annet sted om jeg kunne.

1  Takk, Pia75
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fin plassering til det meste. Helt elendig plass i parkeringskjelleren. Heldigvis har de en privat parkering om man spør resepsjonen, for samme pris som i kjelleren. Syns det var litt vel fullt i frokosten til å kunne følge anbefalingene om avstand. Savnet bacon og brødet var tørt.
Ellers var oppholdet fint og rommene bra.

Takk, Amundsent
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Et eldre hotell med god beliggenhet. Ikke restaurant eller bar. Rommet vårt var av eldre karakter, og det har en del støy fra utsiden av lobbyen på natters tid. En av de rimeligere hotellene i byen, men ikke veldig mye rimeligere. Ingen bacon i frokosten noen av dagene.

2  Takk, herjehh