Anmeldt 10. september 2020

Me budde her ei natt i surt septemberver, så råma var ikkje den beste. Men utsikti over hamna og sjøen, med vind og tunge regnbyger, var faktisk eit høgdepunkt i frukosten!

Hotellet ligg i noko rolegare omgjevnadar enn dei på andre sida av sundet, dermed slepp ein støy utover kvelden slik me opplevde på eit anna hotell ein annan gong. Det er likevel kort gange til alt i sentrum. Parkering er dyrt, 250 kr pr døgn i parkeringshus. Me kom seint og reiste tidleg, så me valde å parkera på gata og slapp med to timar a 25 kroner.

Rommet var bra stort, med veldig flott utsikt over hamna i Ålesund. To gode stolar med krakk var og populært. Badet var litt lite, og dusjen var i eit badekar med veldig høg kant for å koma inni. Ikkje noko for gamle folk! I tillegg vart det mykje vatn på baderomsgolvet då skjerminga var for dårleg. Men trykket i dusjen var godt!

Frukostsalen er nyoppussa og fin. Det er ei verkeleg god utsikt mot hamna og øyane ute i sjøen. Me var her i koronatida, så frukosten var ikkje veldig avansert. Men frukosten vert aldri dårleg så lengje ein får speilegg og bacon!

Eg ville eigentleg ha gjeve hotellet ein 3'ar. Men så var det personalet då. Då me kom var det ei makalaust triveleg jenta som tok i mot oss. Strålande blid, venleg og med god tips og råd til kva me kunne gjera og kvar me kunne eta. Og tipset hennar for middagen var midt i blinken! Norsken hennar var også god, eit stort problem på alt for mange turiststadar! Mannen som sjekka oss ut hadde breitt møremål, og var like triveleg. Difor vert det ein 4'ar. På grunn av personalet, og at dei har fått på plass att bacon!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Knut P B
Anmeldt 30. august 2020

Dette var en udelt positiv opplevelse de 2 nettene vi tilbragte der. Alt fra innsjekkingen med detaljert forklaring om parkering, frokost og gode tips, det er hva som skiller de beste ut fra mengden i dag. Alle vi snakket med i resepsjonen de 2 nettene vi var der, må være utrolig glad i jobben sin og var så utrolige blide og service innstilte. Gratis kaffe og te til gjestene er et stort pluss i disse dager hvor vann-kokere er fjernet overalt. Vårt rom var stort, rent og pent, hotellet var stille og rolig og de tok virkelig Covid-19 på alvor. I frokostsalen ble bord ryddet og umiddelbart vasket før neste bord ble ryddet, noe som gjorde at ingen gjester satte seg ned ved et allerede brukt bord. Frokosten var nydelig, det eneste vi skulle ønske var stekte poteter i tillegg til de andre varmrettene. Hotellet ligger sentralt men i en stille krok av Ålesund sentrum med gangavstand til hele sentrum. Renholdet var plettfritt, de ansatte hjelpsomme og blide hele tiden. Dette hotellet kan vi uten tvil anbefale på det varmeste og blir garantert vårt valg ved neste besøk i Ålesund. Værgudene var med oss og gjorde oppholdet til det beste så langt i ferien vår.

Romtips: Rom mot nord gir fantastisk utsikt
Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Bodde her en natt og alle fikk rom med utsikt til havna. Relativt store rom, litt små bad, men ok. Rommene er kanskje moden for en liten oppfrisking snart. Ok frokost også nå i Covid tid.Parkering i kjeller er veldig ok.

2  Takk, alfmagne
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Overnattet to netter. Hotellet ligger svært godt plassert i forhold til sentrum av byen. God frokost, hyggelig personale og fine rom. Standard var omtrent i forhold til pris og forventningene. Litt krøkete å finne parkeringsplass for bil. Frokost/matsalen var ryddig og ren og frokosten var bra. Flott utsikt mot havneområdet.

Takk, Trjkkl
Anmeldt 24. august 2020