Expedia.comUSD 108
TripadvisorUSD 108
eDreamsUSD 108
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Mitt rom, i 2. etasje, var fint med to enkle senger satt sammen, men ganske bevegelige selv om jeg var alene. Litt dårlig lys, ikke taklys, men to sengelampe, stålampe og bordlampe. Rent og pent rom, ikke slitt og med parkett. Hyggelig resepsjon, meget god frokost, og enkel kveldsmat buffet. 4 dager, 3 netter, godt fornøyd.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

To ganger har jeg vært der på ulike tider i forhold til om det er høy sesong eller nå i september. Dårlig service i resepsjonen, som var mistroende til faktisk booking. Frokosten er dårlig og lite innbydende, det går ofte tomt for mat og de fyller ikke etter så fort. Jeg har måtte spurt personalet om mer pålegg flere morgener. En morgen måtte jeg vente 10 min på mer egg og bacon, og det ble like fort tomt og nye 10 minutters venting.

1  Takk, vibbre
Anmeldt 30. september 2018

God beliggenhet men beskjeden utsikt. Vi ble godt fornøyd med med helge-oppholdet.
Veldig rent over alt. Frokosten var god. Bassenget av godt og varmt og i tillegg veldig rent. Rommet kunne hatt litt bedre belysning og i hørte litt fra støyende gjester i rommet over - men det tålte vi godt. Senga passet meg veldig bra og rommet var enkelt å ventilere. Vi ble fornøyd med alt utenom været - det var fryktelig -
men det kan vi neppe laste hotellet for.

Romtips: Utsikt mot gate i aller retninger - men lite trafikkstøy.
Takk, Gudmund Olver S
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Helt okei hotell, med alt du trenger for overnatting. Men ikke så mye mer. Mørkt og dunkelt hotellrom.
Standard frokost, ikke noe utenom det vanlige.
Hotellets basseng er ett stort pluss. Kan brukes av hotellets gjester. Hotellet ligger forøvrig gunstig til i byen og du er i umiddelbar nærhet til sentrum, park og fjell.

Takk, Mats_K-M
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Betalte 1470 for dobbeltrom ei natt. Gammelt slitent rom med store hakk i gulvbelegget. Ingen balsam på badet. Ingen vannkoker /kaffe / te på rommet. Kjedelig frokost med kun det nødvendige for bli mett. Dyrt og dårlig.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, brittt787