Booking.comUSD 120
eDreamsUSD 120
Orbitz.comUSD 108
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Hotellet var under oppussing, noen som gjorde at det var litt mindre koselig enn hva det kunna ha vært.
Fikk et rom som hadde store mangler på vasking, store tydelige hybelkaniner over dørkarm på badet og rørene under vasken var helt forferdelig og vil ikke fundere på alt som var på dem. Badet var så lite at en mann stor person ikke ville fått plass på do. Jeg er 178cm og 85kg og satt med hodet i vasken og skuldrene inntil veggen.
Klaget, og fikk uten problemer et nytt rom.
Det nye rommet var bra.
Litt harde senger.
Litt lite utvalg på frokosten.
Hotellet skal vistnok ha en spa avdeling men den fikk vi ikke sjekket ut.

Dato for oppholdet: mars 2020
1  Takk, lockoutkbclub
Anmeldt 12. februar 2020

Rom heilt OK, litt slitasje men, eg kunne leve med det, holder på med oppussing ellers på hotellet, kansje dette romet får litt hjelp, men romet var reint , eg ga skrytt på det. Kommer til å bruke Thon hotell igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Opptatt70
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Bodde her to netter i forbindelse med møter. Helt ok. Litt slitent hotell som holder på med oppussing så det høres, i alle fall i den etasjen jeg bodde i. Ok frokost. Ok renhold. Bra beliggenhet. Gangavstand til sentrumstilbudene. Svært hyggelig og serviceinnstilt betjening. Totalt sett gjennomsnittlig hotell med ok priser

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 20. januar 2020

Hadde lest litt blanda annmeldelser av hotellet på førehand. So var i grunnen forberedt på det meste. Men var veldig fornøgd. Iallefall med tanke på prisen. Vi var 2 vaksne og to born,vi fekk eit romsleg rom med stort bad. Ikkje det flottaste romet vi har hatt,men meir enn bra nok. Frukosten var det absolutt ingenting å seie på,den var meget bra. Vi brukte bassenget flittig, det var ikkje so stort,men borna på 7 og 8 storkosa seg. Det var fint og reint i garderober og i bassengområdet. Var også veldig hyggelige og service innstilte folk i resepsjonen. Dreg gjerne dit igjen.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, KnutE149
Anmeldt 29. desember 2019

GPS i en by som bygger om er litt pes, men vi fant hotellet til slutt. Parkering i nærheten var svindyr, men sånn er det for oss med bil. Hotellet var rent og enkelt, uten for mye fjas. Greie rom og grei beliggenhet. God frokost.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, benl0e